Flash
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Flash
Gewicht vandaag 1395 gram, iets minder dan een paar weken geleden maar we gaan tenslotte richting voorjaar.
Flash heeft de afgelopen week bij Helen gelogeerd en het is goed gegaan.
Hij is wel een keer flink geschrokken van 1 van de katten, zo erg dat hij heel hard gilde
Maar verder heeft hij zich prima vermaakt en het balkon vond hij helemaal geweldig.
Dus....vakantie adres is goedgekeurd
Hij is wel een keer flink geschrokken van 1 van de katten, zo erg dat hij heel hard gilde
Maar verder heeft hij zich prima vermaakt en het balkon vond hij helemaal geweldig.
Ja het zijn meestal van die momenten dat ze ineens te dicht bij ze staan of erin springen maar niets door hadden. Van die momenten dat je als mens zou denken "mijn god een geest!" dan gaat een fret krijsen. Heb het ook eens gehad toen ik nonchalant zo'n action tunneltje over de halve deur gooide, maar vergat dat er een fret liep. Die schrok zich dus ook rot dat die ineens een tunnel aan zag komen. Gelukkig maar korte schrik! Fijn dat het goed ging. Waren superleuke beelden van tante Helen!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Maar daarna (paar dagen later) wel steeds zelf de katten opzoeken he..yvonne schreef:Gewicht vandaag 1395 gram, iets minder dan een paar weken geleden maar we gaan tenslotte richting voorjaar.
Neus in de vacht steken, achterna zitten enzo
- yvonne
Flash heeft ook besloten zijn winterjas uit te doen, van het ene op het andere moment is hij in de rui.
Dus elke dag kammen en antihaarbalpasta geven.
Hij is nu voor het eerst mee naar de camping, dat is even wennen maar hij doet het goed. Ik zie geen tekenen van stress.
Wandelen aan het tuigje is nog spannend, zeker in het natte gras
Dus elke dag kammen en antihaarbalpasta geven.
Hij is nu voor het eerst mee naar de camping, dat is even wennen maar hij doet het goed. Ik zie geen tekenen van stress.
Wandelen aan het tuigje is nog spannend, zeker in het natte gras
- yvonne
Flash is deze week 45 gram afgevallen en flink in de rui.
Volgens mij heeft hij er wel een beetje last van, hij zit niet helemaal lekker in zijn vel heb ik het idee.
Ik kam hem elke dag (onder protest maar dat is dan jammer) en haal er dan flink wat haren af.
Gelukkig is hij wel speels al eet hij wel minder. Ik hoop maar dat hij er gauw doorheen is!
Volgens mij heeft hij er wel een beetje last van, hij zit niet helemaal lekker in zijn vel heb ik het idee.
Ik kam hem elke dag (onder protest maar dat is dan jammer) en haal er dan flink wat haren af.
Gelukkig is hij wel speels al eet hij wel minder. Ik hoop maar dat hij er gauw doorheen is!