Flash
Re: Flash
Ja bij Fé kwam het de laatste week ook los. Vandaag kon ik echt flink plukken. Gelukkig hier weinig die er dit jaar last van hebben, alleen Lenn kreeg/heeft nog wat ingevallen flanken. Nog heel even doorbijten, Flash is er vast ook snel vanaf!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik heb Flash vanavond even geplukt en er kwam me toch een haar af
Nu zie ik pas goed het verschil met een halfangora fret of een korthaar.
Hij is nog niet alles kwijt maar ik pluk morgen gewoon weer een stukje.
Ook hebben we gewandeld in de tuin op de camping, met het tuigje om en dat ging heel goed. Af en toe met een dikke staart als hij een konijn rook (het stikt hier echt van de konijnen!) maar volgens mij vond hij het wel leuk
Hij ligt nu uitgeteld in zijn slaaphok.
Nu zie ik pas goed het verschil met een halfangora fret of een korthaar.
Hij is nog niet alles kwijt maar ik pluk morgen gewoon weer een stukje.
Ook hebben we gewandeld in de tuin op de camping, met het tuigje om en dat ging heel goed. Af en toe met een dikke staart als hij een konijn rook (het stikt hier echt van de konijnen!) maar volgens mij vond hij het wel leuk
Hij ligt nu uitgeteld in zijn slaaphok.
- yvonne
Boos? Hij veranderd in een pirannaMette schreef:Positieve stress noemen we die konijnen maar! Word Flash ook boos als je hem plukt?
Hap hap hap
Echt nijdig wordt hij, maar ik trek me er niks van aan, beter een nijdige fret dan straks een op de OK met een haarbal in zijn maag
- yvonne
Ach...het is zo’n lieverd
Ik moet toegeven, het heeft even geduurd voordat ik echt een band met Flash voelde en me aan hem durfde te hechten, maar ik kan wel zeggen dat we goede maatjes geworden zijn
Ik moet toegeven, het heeft even geduurd voordat ik echt een band met Flash voelde en me aan hem durfde te hechten, maar ik kan wel zeggen dat we goede maatjes geworden zijn
Dat is ook heel logisch Yvonne , duurt voor mij soms nog wel langer dan dat. En soms denk ik dat het best meevalt (Raisin was er ook nog niet heel lang toen ik wist dat ze toch beter kon gaan verhuizen) maar toch hakt dat dan in als een bommetje. Dat hechten gaat stiekem sneller dan je denkt .
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben met piranha's. Ik kreeg hier blaadconcerten her en der, dat het zowaar als mishandeling klinkt .
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben met piranha's. Ik kreeg hier blaadconcerten her en der, dat het zowaar als mishandeling klinkt .
Toch wel logisch dat je niet gelijk aan hem gehecht was. Vooral na afscheid van Bibi en lijkt me toch wel ook de angst erin te zitten of Flash wel goed zal gaan. Dat heeft hij wel bewezen nu en is hij uitermate hechtbaar.
Fijn dat jullie zulke goede maatjes zijn geworden!yvonne schreef:Ik moet toegeven, het heeft even geduurd voordat ik echt een band met Flash voelde en me aan hem durfde te hechten, maar ik kan wel zeggen dat we goede maatjes geworden zijn
- yvonne
Inderdaad, wat Minka zegt ook.
Na 3 zieke fretten die alle 3 niet oud geworden zijn zat de angst er goed in!
Vooral met BiBi had ik een hele sterke band, ook door de intensieve verzorging die ze nodig had natuurlijk, en dan durf je bijna niet te hopen dat het deze keer wel goed gaat. Maar we blijven optimistisch hopen dat Flash gezond oud mag worden.
Na 3 zieke fretten die alle 3 niet oud geworden zijn zat de angst er goed in!
Vooral met BiBi had ik een hele sterke band, ook door de intensieve verzorging die ze nodig had natuurlijk, en dan durf je bijna niet te hopen dat het deze keer wel goed gaat. Maar we blijven optimistisch hopen dat Flash gezond oud mag worden.