Ah excuses, dat wist ik niet. Zal het dan ook niet meer aan Freddy geven. Probeerde geen schadelijk advies te geven iigKaren schreef:
Belin, misselijke fretjes worden vaak van zalmolie nog misselijker.
Flash
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Flash
Toen ik vanmiddag thuis kwam zag ik dat hij wat brokjes gegeten had.
Papjes en meds gaan er nu in als een jekko
Hij blijft nog wel (wat) misselijk maar ik heb het idee dat het vandaag iets minder is.
Papjes en meds gaan er nu in als een jekko
Hij blijft nog wel (wat) misselijk maar ik heb het idee dat het vandaag iets minder is.
- yvonne
Gisteren heb ik zo iets stoms gedaan.
Ik had Flash medicatie gegeven in de brokkenbrij ipv in de recovery
Zat blijkbaar nog zo in mijn systeem door BiBi.
Maar het was te veel van het goede voor Flash, hij werd me toch misselijk
Hij kokhalsde de hele tijd, rende als een gek rond (dus gauw in zijn kooi gedaan) en ging overal aan krabben.
Zo zielig....ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Het duurde wel een half uur voordat hij weer rustig was.
Toen ik ‘s middags thuis kwam was alles gelukkig weer oke maar sindsdien wil hij dus echt geen brokkenbrij meer eten.
Ik heb hem nu dus volledig op de recovery en af en toe pakt hij een paar brokjes.
Ik ga later nog wel een poging doen met de brokkenbrij maar hij moet eerst maar even bijkomen weer.
Morgen ga ik in Delft een nieuwe voorraad recovery halen. De dierenarts hier kon het wel bestellen maar dan kwam het pas dinsdag binnen en dat is te laat. In Delft zou het vandaag of morgen binnenkomen dus dan maar een ritje van 45 minuten maken.
Ik had Flash medicatie gegeven in de brokkenbrij ipv in de recovery
Zat blijkbaar nog zo in mijn systeem door BiBi.
Maar het was te veel van het goede voor Flash, hij werd me toch misselijk
Hij kokhalsde de hele tijd, rende als een gek rond (dus gauw in zijn kooi gedaan) en ging overal aan krabben.
Zo zielig....ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Het duurde wel een half uur voordat hij weer rustig was.
Toen ik ‘s middags thuis kwam was alles gelukkig weer oke maar sindsdien wil hij dus echt geen brokkenbrij meer eten.
Ik heb hem nu dus volledig op de recovery en af en toe pakt hij een paar brokjes.
Ik ga later nog wel een poging doen met de brokkenbrij maar hij moet eerst maar even bijkomen weer.
Morgen ga ik in Delft een nieuwe voorraad recovery halen. De dierenarts hier kon het wel bestellen maar dan kwam het pas dinsdag binnen en dat is te laat. In Delft zou het vandaag of morgen binnenkomen dus dan maar een ritje van 45 minuten maken.
Ooh dat is balen dat Flash er zo heftig op reageerde. Neem het jezelf vooral niet kwalijk Yvonne, fouten maken is menselijk.
Wel fijn dat je in Delft recovery kan halen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat erin zit dat hij daar wel goed op reageert?
Wel fijn dat je in Delft recovery kan halen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat erin zit dat hij daar wel goed op reageert?
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Ja maar als je een fout bij je diertjes maakt heeft wel een gemene impact. Heb ze ook gehad hoor... je maakt ze ook meestal maar 1x.
Ken het hoor Yvonne, heb er hier ook 1 gehad die zo heftig reageerde. Je weet niet wat je meemaakt
het is betaalt parkeren daar en ze zijn streng dus pas op!
Ken het hoor Yvonne, heb er hier ook 1 gehad die zo heftig reageerde. Je weet niet wat je meemaakt
het is betaalt parkeren daar en ze zijn streng dus pas op!
Och arm ventje...maar zo'n fout is menselijk hoor Yvonne!
Helaas herken ik de reactie erg goed. Afgelopen week geweektebrokjes bij Shade geprobeerd en dat was soort gelijk. Zo zielig om te zien
Over een poosje als hij het is 'vergeten' lukt de brokkenbrij wel weer.
Helaas herken ik de reactie erg goed. Afgelopen week geweektebrokjes bij Shade geprobeerd en dat was soort gelijk. Zo zielig om te zien
Over een poosje als hij het is 'vergeten' lukt de brokkenbrij wel weer.
- yvonne
Gelukkig heeft hij vandaag weer wat brokkenbrij willen eten. Wel gemengd met recovery maar het ging er goed in.
Ik moet wel een uur van te voren zijn medicijnen geven anders gaat het mis.
Hij is het weekend mee naar de camping en hij heeft lekker los gelopen in de voortent
Ik moet wel een uur van te voren zijn medicijnen geven anders gaat het mis.
Hij is het weekend mee naar de camping en hij heeft lekker los gelopen in de voortent
- yvonne
Ik moet zeggen, Flash doet het best goed de laatste dagen. Ondanks de warmte eet hij meer brokjes en is hij minder misselijk. Dus ik ben voorzichtig optimistisch met in het achterhoofd dat het zomaar weer kan omslaan.