Ik ook niet hoor, hij is mijn lieve kleine grote knuffelmanneke. Maar ik heb al van verschillende mensen gehoord van "oh Ahron, die heeft mij gebeten!"
*houd hand op* Ik ben gebeten door Ahron, op de eerste frettendag. Dat was mijn tweede kennismaking met fretten, hij wilde gewoon een punt maken denk ik
Was niet hard hoor, maar Ahron is soms gewoon een beetje stout lief, maar stout.
En "sloeber" past wel bij hem hahaha!
Ze je wel, dat bedoel ik. En je was ook echt de enige niet, een schooier is hij.
Ik heb trouwens een nieuw vriendje voor hem gekocht, Knorretje, en hij is er dol op.
Zo lief met Knorretje tussen z'n pootjes ook. En hoe hij ligt; echt een knappe fret hebben jullie zeg Marjan (haha, volgens mij zeg ik dat over vrijwel elke fret bedenk ik me nu. Ze zijn ook allemaal knap).
O wat lief Ahron en de Knuffel. Je hebt me wel op een idee gebracht Marianne met de Knuffel. Ik heb donderdag ook een varkentje in huis. Een vriendin is voor mij ook wat Knuffels gaan halen.
Daar zullen ze heel blij mee zijn. Ik weet ook niet wat de magie is van die ratten en knorretjes maar Ahron verkiest die twee boven een hele dure knuffel die ik voor hem heb gekocht.