Skye

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Marjan

Re: Skye

Bericht door Marjan »

Wat een wijsneus! :lol:
NKW
Aantal fretten: 1

Bericht door NKW »

Goede muizenvanger dus :mrgreen:
Belin
Aantal fretten: 3

Bericht door Belin »

Skye is zo knap :hart:
Karen

Bericht door Karen »

Het blijft gewoon een heerlijk, schattig boefje :hart:
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Ik kan het hier wel alvast neerzetten denk ik.
Sommige van jullie hebben al gezien dat ik Skye herplaats.
Dit ligt echt niet aan haar, zij is gewoon lekker een fret zoals het moet zijn.

Deze gedachte speelde al maanden in mijn hoofd, en ging niet weg, hoe hard ik er ook tegen in probeerde te gaan.
Alle medische problemen bij de fretten hebben mij gesloopt. Jullie kennen het verhaal van Lea en Jessie.
Het weegt me zo zwaar om Skye te hebben, te weten dat zij ook uiteindelijk ziek zal zijn en ik niks kan doen.
Maanden heb ik geprobeerd om het positief in te zien maar ik kan gewoon niet van haar genieten. Mijn zorgen om haar en haar toekomst overschaduwen alles. En dat is niet eerlijk.
Daarbij komt ook dat ik nog zo'n ziekte tijd mentaal niet aan kan. Het laatste jaar met Jess heeft me bijna mijn leven gekost, zo donker werd alles. Ik kan dat niet meer. Op dit moment kan ik mezelf er al niet eens meer toe zetten om naar de Frettenkliniek te reizen als het moet, alleen al die lading die daarbij komt kijken...

Ik gun Skye het beste van de hele wereld en sta dan ook achter mijn besluit.
In eerste instantie zou ik haar zelf herplaatsen maar Marianne (Stichting de Fret) heeft toch besloten haar zelf te plaatsen. Morgen word ze dan ook al meteen opgehaald. Dit was zeker onverwacht maar uitstellen werkt ook niet, dus ik laat het gebeuren.
yvonne

Bericht door yvonne »

Jeetje Nadine dat komt wel heel onverwachts (voor mij)
Maar ik neem aan dat je deze beslissing weloverwogen genomen hebt, en ik hoop dat Skye snel herplaatst kan worden.
Het valt ook idd niet mee, sterkte!
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Wat een verdrietig nieuws voor jou en Skye. :( Goed dat ze terug naar de opvang gaat voor herplaatsing. Het maakt het voor jou emotioneel niet makkelijker.

Deze beslissing zal heel moeilijk voor je zijn, maar ik had dit ook niet verwacht.

Hopelijk krijgt Skye snel weer snel een baasje.
Kick

Bericht door Kick »

Ik schrok eerlijk gezegd toen ik je bericht op Facebook las gisteren waarbij je niet vertelde waarom. Nu ik je verhaal zo lees dan begrijp ik het nu.

Het zal ongetwijfeld een moeilijke beslissing zijn geweest maar ik denk dat het voor jou zo het beste is. Het gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten wat er nu allemaal aan de hand is in de frettenpopulatie en je moet er niet aan denken wat er gaat gebeuren als je fret ziek wordt.

Dus ik snap het :knuf:

Skye gaat vast een leuk huisje vinden en hopelijk horen we van het nieuwe baasje hoe het verder met haar gaat.
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik schrok er gewoon van toen ik het las op Facebook maar nu je het zo uitlegt begrijp ik het wat meer. Dat zal zeker geen makkelijke beslissing zijn geweest voor je want afstand doen lijkt mij ook vreselijk.
Ik denk ook dat het een goede beslissing is om haar door SDF te laten herplaatsen want zelf doen is ook erg emotioneel.

Sterkte hiermee en ik hoop dat je zelf snel weer een beetje rust krijgt in je hoofd. :knuf:
Karen

Bericht door Karen »

Meis wat heb ik met je te doen....
Ik schrok ook toen ik het op fb zag, maar begrijp je standpunt helemaal. Ik vind het alleen intens verdrietig. Sterkte :knuf:

Overigens vind ik het zeer verstandig dat de herplaatsing toch via SDF gaat.
Mayke

Bericht door Mayke »

Respect voor je beslissing Nadine, het zal echt heel erg moeilijk geweest zijn, je was zo dol op hem, soms spelen er dingen rondom je zelf die een andere aanpak vragen, hoe vervelend ook maar zo belangrijk !
Wat zul je het moeilijk hebben!
Ik kan het wel begrijpen hoor in deze toch al zo moeilijke frettentijd. Niks is meer zeker !
Vind het wel sneu voor Skye maar de keuze is te begrijpen. Hoop dat hij snel een ander huisje vindt !! :)
NKW

Bericht door NKW »

Nogmaals heel veel sterkte en inderdaad een zeer begrijpelijke beslissing. Hopelijk verlicht de keuze je zorgen en ze zullen vast een superfijn huisje voor d'r vinden.
Belin

Bericht door Belin »

Veel sterkte met je beslissing, het lijkt me niet gemakkelijk. Skye zal vast wel een geschikt nieuw thuis vinden, zo'n leuk diertje.
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Het moet bij mij nog steeds allemaal weer rustig worden, toch even een update.
Gisteren is Skye al geplaatst. Ze heeft nog geen 24uur in de opvang gezeten.
Ideaal!! Ik had al een paar mensen met oprechte interesse en een dame heeft dan ook direct werk ervan gemaakt en achter Skye aan gebelt.
Het zit mij nog allemaal erg hoog dus ben weinig aanwezig hier momenteel.
Kick

Bericht door Kick »

Fijn dat Skye al weer een eigen plekje heeft :D

En neem je tijd hoor ;)
Marjan

Bericht door Marjan »

Oh dat is snel zeg, heel fijn. :D

En doe rustig aan hoor, neem zeker je tijd en wij lopen hier niet weg. :knuf:
Karen

Bericht door Karen »

Sterkte Nadine!
NKW

Bericht door NKW »

Lekker je tijd nemen en sterkte! Fijn dat Skye al zo snel een huisje heeft gevonden.
yvonne

Bericht door yvonne »

Wat fijn voor Skye dat ze zo snel een nieuw huisje heeft, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou allemaal wat te snel gegaan is. Rustig aan Nadine en sterkte :knuf:
Belin

Bericht door Belin »

Gelukkig heeft Skye al snel een nieuw thuis gevonden, ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt met het 'afscheid'.
Plaats reactie