Fretten hangertjes
Re: Fretten hangertjes
Voorruit 22,50. Ik wil weer een fret haken en wil een mooie zilveren fret als ketting voor de gehaakte fret.
Maar dan heb je er toch geen 100 nodig?
Marjan schreef:Tussenstand in biedingen tot nu toe (totaal 116 stuks goudkleurig en 112 zilverkleurige):
Minka 100 stuks zilverkleurig 22,50 euro
Nikki 10 stuks zilverkleurig 5 euro
Karen 116 stuks goudkleurig 15 euro
Volgende biedingen alleen mogelijk op de hoeveelheden zoals hierboven, dus op 10 of 100 zilver of alle goudkleurige hangers in één koop!
Wel als ik er 100 ga haken. Ik heb tijd zat.Marjan schreef:Maar dan heb je er toch geen 100 nodig?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nee, ze haakt niet af, ze gaat juist (100 fretten) hakenMarjan schreef:Oh echt? Haak je nu al af?
Goed gelezen yvonne
Marjan schreef:Tussenstand in biedingen tot nu toe (totaal 116 stuks goudkleurig en 112 zilverkleurige):
Pamster 10 stuks zilverkleurig 6 euro
Volgende biedingen alleen mogelijk op de hoeveelheden zoals hierboven, dus op 10 of 100 zilver of alle goudkleurige hangers in één koop!
Pam ik schok eventjes van je bod, maar het was maar voor 10. Ik kan weer ademen. Niet dat het haken lukt momenteel, want ik.moet telkens opnieuw beginnen.
Ben je het patroon kwijt?
10 stuks zilverkleurig 7 euro
Dat niet. Ik ziet te prutsenMarjan schreef:Ben je het patroon kwijt?
Nikki 10 stuks zilverkleurig 7 euro
Gaat goed hier mensen!
Maar dan moet ze die juist weer wel af hakenyvonne schreef:Nee, ze haakt niet af, ze gaat juist (100 fretten) hakenMarjan schreef:Oh echt? Haak je nu al af?