Flash
Re: Flash
Ik denk dat we beide volop meeleven Helen, we voelen beide ontzettend mee met dit mannetje.
Ik kan me jouw gevoel ook heel goed voorstellen Kick. Het voelt gewoon net even wat anders als je er met beide benen instaat misschien, al beleeft ieder het op z'n eigen manier en krijgt andere vraagstukken op z'n bord gesmeten. Maar 1 ding is zeker; niemand had erop gerekend dat het zo extreem uit de hand kon lopen überhaupt.
En jouwe ook zeker Yvonne. Het komt zo hard binnen dit .
Ik kan me jouw gevoel ook heel goed voorstellen Kick. Het voelt gewoon net even wat anders als je er met beide benen instaat misschien, al beleeft ieder het op z'n eigen manier en krijgt andere vraagstukken op z'n bord gesmeten. Maar 1 ding is zeker; niemand had erop gerekend dat het zo extreem uit de hand kon lopen überhaupt.
En jouwe ook zeker Yvonne. Het komt zo hard binnen dit .
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik vind het echt heel naar dat anderen ook zo’n verdriet hebben om mijn mannetje, maar aan de andere kant sterkt het ook dat ik mijn verdriet niet alleen hoef te dragen. Ik heb, ook buiten dit forum, prive met een aantal heeeeele lieve frettenvrienden een heel fijn contact, waar ik veel steun uit haal en dat geeft ook een gevoel van saamhorigheid dat je volgens mij alleen in de frettenwereld meemaakt. We moeten er samen, met z’n allen doorheen. En dat geldt niet alleen bij deze f...g kloteziekte, maar bij alles wat wij meemaken met onze frettenmonsters
Dus bij deze, iedereen bedankt voor de support. Jullie zijn stuk voor stuk kanjers!
Flash had vandaag de gekke 10 minuten
Dat hij daarna meteen weer plat lag van de misselijkheid dat nemen we dan maar voor lief.
Ik heb hem ook betrapt op het kapotvreten van een heel sterk plastic balletje, ongelofelijk dat hij daar zijn tanden niet op gebroken heeft. Heb meteen maar weer alles dubbel gecheckt
Dus bij deze, iedereen bedankt voor de support. Jullie zijn stuk voor stuk kanjers!
Flash had vandaag de gekke 10 minuten
Dat hij daarna meteen weer plat lag van de misselijkheid dat nemen we dan maar voor lief.
Ik heb hem ook betrapt op het kapotvreten van een heel sterk plastic balletje, ongelofelijk dat hij daar zijn tanden niet op gebroken heeft. Heb meteen maar weer alles dubbel gecheckt
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Flash maar ook de fretjes van Karen, Mette, Rochelle en dan niet alleen die nog thuis zitten maar intussen ook gouden mandjes hebben en ziek zijn geworden. Het zijn en waren er zoveel en dat is gewoon niet te verkroppen.
De getroffen fokkers, de mensen die pups van hen hebben, mensen die buiten de fokkers fretjes hebben uitgekozen...
kortom al die fretjes die zo ziek geworden zijn door 1 manier van denken en leven. Die helaas de hele wereld overheerst.
Flash is mijn vriendje en zijn lieve kusjes zal ik altijd blijven voelen.
Inderdaad, voor dit bekend was waren er andere dingen die onze fretten plaagde, hoewel die waarschijnlijk wel gerelateerd waren aan wat we nu weten.
Jij bent er ook altijd voor ons en we hebben samen genoeg meegemaakt met elkaars fretjes.
We kunnen boeken schrijven intussen
Ja gek doen en dan liggen, dat heeft Gwin ook wel een beetje. Omdat ik hier een hartpatiënt had ben ik eigenlijk
niet anders gewend. Maar die was gewoon moe na rare escapades.
Op dingen bijten ben ik niet zo gek van. Heb hier een paar katten die het doen dus moet al veel opruimen.
Als hij zo doorgaat heeft hij geen speelgoed meer
Ben kennende zal hij hier ook kapot van zijn, ook hij heeft dit eerder meegemaakt dus ook voor Ben een stevige knuffel!
De getroffen fokkers, de mensen die pups van hen hebben, mensen die buiten de fokkers fretjes hebben uitgekozen...
kortom al die fretjes die zo ziek geworden zijn door 1 manier van denken en leven. Die helaas de hele wereld overheerst.
Flash is mijn vriendje en zijn lieve kusjes zal ik altijd blijven voelen.
Inderdaad, voor dit bekend was waren er andere dingen die onze fretten plaagde, hoewel die waarschijnlijk wel gerelateerd waren aan wat we nu weten.
Jij bent er ook altijd voor ons en we hebben samen genoeg meegemaakt met elkaars fretjes.
We kunnen boeken schrijven intussen
Ja gek doen en dan liggen, dat heeft Gwin ook wel een beetje. Omdat ik hier een hartpatiënt had ben ik eigenlijk
niet anders gewend. Maar die was gewoon moe na rare escapades.
Op dingen bijten ben ik niet zo gek van. Heb hier een paar katten die het doen dus moet al veel opruimen.
Als hij zo doorgaat heeft hij geen speelgoed meer
Ben kennende zal hij hier ook kapot van zijn, ook hij heeft dit eerder meegemaakt dus ook voor Ben een stevige knuffel!
Het is zwaar om dit mee te maken. De enige gedachte in je hoofd is Flash Yvonne. Hoe zal hij vandaag gaan. Zal het wat beter gaan. Je bent er constant mee bezig. Het is toch je manneke.
Ik denk aan jullie. Een dikke knuffel en heel veel sterkte.
Ik denk aan jullie. Een dikke knuffel en heel veel sterkte.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Precies dat Minka! Je bent er 24/7 mee bezig. Zoiezo als ze ziek zijn hoor want het afgelopen half jaar met Ukkie was ook heel spannend. Maar wanneer een ziekte voorkomen had kunnen worden zoals dit, dan hakt er 2x zoveel in.
Jij hebt het Mila gehad dus ook jij weet precies hoe het voelt en is.
Jij hebt het Mila gehad dus ook jij weet precies hoe het voelt en is.