In zijn kooi is hij nu (zal het even afkloppen) gelukkig weer netjes zindelijk, hij blijft alleen nogal stout in de speelruimte. Op fleece plast hij gelukkig niet meer dus ik probeer zoveel mogelijk vloer af te dekken met dekens. Zolang ik erbij ben gedraagt hij zich redelijk qua zindelijkheid maar als ik even 'weg' ben dan vind ik steevast een plasje op de vloer als ik terug kom.
De bakken die Rochelle heeft kan ik in geen een webshop terug vinden, De Marshall bakken die ik nu heb komen nog het meest in de buurt. Verder hebben we alleen nog van die lage bakken voor Freddy maar daar zit geen hoge achterkant aan dus ik ben vrijwel zeker dat Shiro dan over de rand poept.
Gelukkig ben ik een volhouder dus we zien wel waar het schip strand
Hij heeft weer een 'nieuw' dingetje..ik vraag me af wat het precies is, misschien herkennen jullie het?
Hij 'grijpt' tegenwoordig z'n grotere knuffels vast met zijn voorpootjes en duwt ze vervolgens onder z'n buik om er ehh..nogal 'lustig' op te gaan hangen.
Is hij zijn knuffels aan het aanranden of heeft dit niks met seksueel gedrag te maken?
Ik vind er geen plasjes op naderhand want ik dacht eerst ook nog dat hij ze aan het markeren was.