Als Jan binnenkomt wordt hij helemaal gek

Bij Kick was hij ook veel feller in het begin maar Kick reageerde er gelukkig op de goede manier op en nu is hij misschien nog iets hardhandiger met spelen dan met mij maar verder zijn het wel vriendjes geworden. Dus er is nog wel hoop voor Jan.
  Bij Kick was hij ook veel feller in het begin maar Kick reageerde er gelukkig op de goede manier op en nu is hij misschien nog iets hardhandiger met spelen dan met mij maar verder zijn het wel vriendjes geworden. Dus er is nog wel hoop voor Jan.  

terwijl ik haar toch zoveel liefde en aandacht geef pfff!
  terwijl ik haar toch zoveel liefde en aandacht geef pfff! ) die hier thuis komen speelt hij wel vrij lomp en onbeheerst en met mij is hij toch veel voorzichtiger. Misschien omdat ik altijd heel consequent ben geweest wat betreft bijten (en nee, ik heb hem echt nooit bij zn nekvel hoeven grijpen of in zn gezicht blazen of whatever), misschien omdat hij me heel lief vind (of juist gewoon saai..haha) maar er zit wel een duidelijk verschil in zijn gedrag naar andere mensen toe.
 ) die hier thuis komen speelt hij wel vrij lomp en onbeheerst en met mij is hij toch veel voorzichtiger. Misschien omdat ik altijd heel consequent ben geweest wat betreft bijten (en nee, ik heb hem echt nooit bij zn nekvel hoeven grijpen of in zn gezicht blazen of whatever), misschien omdat hij me heel lief vind (of juist gewoon saai..haha) maar er zit wel een duidelijk verschil in zijn gedrag naar andere mensen toe.

ik pestte hem een beetje door steeds een handje water over hem heen te gooien en dat vond hij blijkbaar een super spannend spelletje. Ik heb iig geen fret met watervrees
 ik pestte hem een beetje door steeds een handje water over hem heen te gooien en dat vond hij blijkbaar een super spannend spelletje. Ik heb iig geen fret met watervrees   hij was ook lekker plushie na het stoeien met een handdoek om af te drogen
 hij was ook lekker plushie na het stoeien met een handdoek om af te drogen