Shiro

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door Kick »

Haha, heerlijk om te lezen. Ik lach me rot :lach:
Gebruikersavatar
Belin
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 jun 2018 20:02
Aantal fretten: 3

Re: Shiro

Bericht door Belin »

Als je het zo terug leest is het hilarisch maar als je de glasscherven van de grond loopt te zoeken toch iets minder.. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Karen
Berichten: 12910
Lid geworden op: 15 jan 2013 23:24

Re: Shiro

Bericht door Karen »

Heerlijk monster :lach: :hart:
Gebruikersavatar
Mette
Berichten: 4624
Lid geworden op: 15 jul 2014 16:07
Aantal fretten: 1
Locatie: Enschede

Re: Shiro

Bericht door Mette »

Ik ben blij dat ik het alleen hoef te lezen, over kan lachen en van kan genieten :hart: . Haha!
Gebruikersavatar
Nadine
Berichten: 1998
Lid geworden op: 28 mar 2014 06:26
Aantal fretten: 99
Locatie: Enschede

Re: Shiro

Bericht door Nadine »

Prachitge verhalen :brush:
Gebruikersavatar
Belin
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 jun 2018 20:02
Aantal fretten: 3

Re: Shiro

Bericht door Belin »

Het is vandaag heter dan de hel en dat betekend dat het zwembadje maar weer eens tevoorschijn wordt getoverd :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=K08LLwKrayM

De douche blijft interessant..ondanks de surprise showers :lach:

https://www.youtube.com/watch?v=OAqbQVYwyQ4

Ik ben zelfs lichtelijk actief geweest en heb een oud dekbedovertrek kapot geknipt zodat het fleece uit de kooi kan en katoen er in. Hangmatten laat ik maar hangen want hij doet er toch niks mee :roll:
Het experiment met de kussenslopen was goed verlopen (pisvrij) dus laten we afwachten hoe schoon het nu blijft.

Het resultaat.. :lol: :

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Shiro

Bericht door Marjan »

Hahaha, wat een gekkie! :lol:
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door Kick »

Ik moest even goed naar de foto kijken maar het is op zijn kant :mrgreen: Lekker ding hoor op de filmpjes en wat grappig dat kleine fretje in de rechteronderhoek :D
Gebruikersavatar
Belin
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 jun 2018 20:02
Aantal fretten: 3

Re: Shiro

Bericht door Belin »

Ja elke keer als ik een foto met de tablet maak en hem dan upload dan wordt hij gekanteld..geen idee waarom :?:

Ik ben zo af en toe nog eens creatief met de video editor :lol:
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door Kick »

:D
NKW
Berichten: 1221
Lid geworden op: 22 nov 2016 09:41
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door NKW »

Mooi hoor, kan hij lekker koel liggen komende tijd :D
Gebruikersavatar
Karen
Berichten: 12910
Lid geworden op: 15 jan 2013 23:24

Re: Shiro

Bericht door Karen »

Heerlijk die waterpret! :hart:
Gebruikersavatar
Belin
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 jun 2018 20:02
Aantal fretten: 3

Re: Shiro

Bericht door Belin »

Niet veel te melden vandaag.
Shiro is wat tammer dan gewoonlijk..of het komt door de hitte of het implantaat begint te werken (denk een combinatie van beide). Z'n knuffels worden niet steevast meer verkracht en pissen doet hij tegenwoordig ook niet meer overal en op alles. De afgelopen tijd maar 1 oepsie plasje in de gang gevonden.
Hij lijkt zelfs wat aanhankelijker, ploft lekker tussen mijn voeten en begint dan heel passievol mijn tenen te likken. Ik kan hem nu ook af en toe zelfs even kroelen. Het is net een baby dan..ligt het liefst op zijn rug op mijn arm te hangen en 'sabbelt' dan op mijn vinger terwijl hij 'm met twee pootjes vasthoud..dan smelt ik wel :hart:
Maar Shiro kennende kan dat ook weer ineens omslaan naar wild pubergedrag dus wie weet :mrgreen:

Het was me vandaag ook ineens opgevallen dat hij een geweldige snor heeft. Zijn snorharen zijn gigantisch lang en krullen heel weelderig om.. :mrgreen:

Als het niet meer zo bizar heet is willen we voor het eerst met hem naar buiten..ik denk dat hij dat wel fantastisch gaat vinden. Had bij Hanneke al zo'n anti teken/vlooien/andere enge beestjes middeltje gescoord en z'n tuigje hangt al weken klaar :brush:
Gebruikersavatar
Mette
Berichten: 4624
Lid geworden op: 15 jul 2014 16:07
Aantal fretten: 1
Locatie: Enschede

Re: Shiro

Bericht door Mette »

Nou de temperatuur heeft geen invloed op piesen en verkrachtingen, dus dan begint het implantaat zeker te werken :juich: .
Het lekker blijven hangen zal zeker een combi van beide zijn. En als ze dan zo stil liggen, ontdek je inderdaad nog eens wat :brush: .
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Shiro

Bericht door Marjan »

Volgens mij ben je tot over je oren verliefd op dat kleine wezentje. :hart: :lol:
Gebruikersavatar
Belin
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 jun 2018 20:02
Aantal fretten: 3

Re: Shiro

Bericht door Belin »

Mette schreef:Nou de temperatuur heeft geen invloed op piesen en verkrachtingen, dus dan begint het implantaat zeker te werken :juich: .
Hoera :mrgreen:
Marjan schreef:Volgens mij ben je tot over je oren verliefd op dat kleine wezentje. :hart: :lol:
Ja..valt het op? :lol: :oops: :hart:
NKW
Berichten: 1221
Lid geworden op: 22 nov 2016 09:41
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door NKW »

Fijn zeg dat het implantaat begint te werken en hij niet meer overal plast en poept. En het klinkt superschattig zoals hij doet :hart: Lekker genieten van het geknuffel en kusjes geven van hem!
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Shiro

Bericht door Marjan »

Nee hoor, valt echt helemaal niet op. :brush:
Gebruikersavatar
Karen
Berichten: 12910
Lid geworden op: 15 jan 2013 23:24

Re: Shiro

Bericht door Karen »

:lach:
Gebruikersavatar
Belin
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 jun 2018 20:02
Aantal fretten: 3

Re: Shiro

Bericht door Belin »

Het was zeker al wel weer een dag geleden dat ik een foto heb gepost..dus hierbij nog maar een paar :lol:

Afbeelding
Ik denk dat dit nooit meer goed gaat komen :lol: de onderste bak houdt hij ook expres zo schoon mogelijk..de grote drollen worden in de bovenste bak gedeponeerd :clown:

Afbeelding
Close-up van z'n lekkere bekkie. Door de hitte is hij wat rustiger en heb ik eindelijk de kans gekregen om een scherpe foto te trekken..helaas wel met tralies ervoor..dat is dan wel weer jammer.
Herkennen jullie de familietrekjes een beetje? :mrgreen:
Plaats reactie