Flash
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Flash
Ja het is een aparte gewaarwording, want verder lag hij er heel relaxed bij.
Vandaag heb ik een naamplaatje besteld voor op de urn. Gewoon een hartje van chroom met zijn naam en de data erop, net als bij BiBi. We hebben een paar lieve kaartjes gekregen van frettenvrienden en van Hanneke, dat heeft ons erg goed gedaan. Ik kwam op mijn telefoon nog wat laatste filmpjes van hem tegen en ik had meteen weer het gevoel, dat we de juiste beslissing genomen hebben. Je ziet heel duidelijk dat hij niet lekker in zijn vel zit, het ongenoegen en de onrust,
en dat heeft hij nu gelukkig niet meer. Daar kan ik, ondanks het gemis, alleen maar dankbaar voor zijn.
Vandaag heb ik een naamplaatje besteld voor op de urn. Gewoon een hartje van chroom met zijn naam en de data erop, net als bij BiBi. We hebben een paar lieve kaartjes gekregen van frettenvrienden en van Hanneke, dat heeft ons erg goed gedaan. Ik kwam op mijn telefoon nog wat laatste filmpjes van hem tegen en ik had meteen weer het gevoel, dat we de juiste beslissing genomen hebben. Je ziet heel duidelijk dat hij niet lekker in zijn vel zit, het ongenoegen en de onrust,
en dat heeft hij nu gelukkig niet meer. Daar kan ik, ondanks het gemis, alleen maar dankbaar voor zijn.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Het staat hier nog vers in het geheugen gegrift dus kan het alleen maar met je eens zijn meid
En ook hier filmpjes uiteraard.
Ja het is een raar gezicht, had het bij Riddick ook. Heel apart!
En ook hier filmpjes uiteraard.
Ja het is een raar gezicht, had het bij Riddick ook. Heel apart!
Deze beslissing was de enige beslissing die mogelijk was voor Flash. Ik kan daar aleen maar respect voor hebben. Je hebt gekeken in het belang van Flash. De vraag is het eerlijk tegenover hem om nog door te gaan, die heb je ook eerlijk beantwoord.
Knuffel van mij aan jullie
Knuffel van mij aan jullie
Het verliezen van een dier is altijd zwaar, maar hopelijk zorgt het feit dat jullie weten dat het de juiste beslissing was voor enige rust. Het laten gaan van een dier op die manier vindt ik de meest onbaatzuchtige beslissing die huisdiereigenaren kunnen maken zodat het dier naar een plek kan gaan zonder pijn en leed.
Ik ben het helemaal eens met wat er al geschreven is....je hebt zeker de juiste beslissing genomen en hem verder lijden bespaard. Het verdriet is er echter helemaal niet minder om en het heeft tijd nodig om te verwerken. Het zal de ene dag beter voelen dan de andere...en de dag dat je aan hem kunt terugdenken met een lach zonder pijn in het hart gaat ook komen. Sterkte
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Onze lieve Flash zou vandaag 1 jaar zijn geworden.
Het gemis is nog vers, maar we koesteren de leuke en mooie momenten met onze lieverd, die voor altijd in ons zit.
Flash, mijn manneke, ik hoop dat je daarboven op de brug een mooi verjaardagsfeestje viert, met alle andere fretjes die voor en na jou zijn gegaan. Love you to the moon and back.
Het gemis is nog vers, maar we koesteren de leuke en mooie momenten met onze lieverd, die voor altijd in ons zit.
Flash, mijn manneke, ik hoop dat je daarboven op de brug een mooi verjaardagsfeestje viert, met alle andere fretjes die voor en na jou zijn gegaan. Love you to the moon and back.