Die avatar!

Nou Mette wrijf het er nog maar ff in we moeten nog een weekje wachten omdat we nog op een kleine vakantie gaanMette schreef:Ik heb Arrow gespot en geknuffeld afgelopen weekend. Zit een beste kop op en ook flinke poten. Echt nog pup uit verhouding, maar nog een tandje erger dan ik gewend ben. Volgens mij blijft dat geen kleintje!
Ik heb hem heerlijk opgevouwen, door zijn puberpluis gestreken en aan hem geroken. Hmmmmmmm. Nog net een beetje pup in te ruiken.
 Het is al erg genoeg al dat wachten
 Het is al erg genoeg al dat wachten  Laat em maar lekker groot worden hebben we hier 2 lekkere beertjes in huis
 Laat em maar lekker groot worden hebben we hier 2 lekkere beertjes in huis 
 (omdat het een goeie theorie was) Hebben we besloten dat Arrow bij ons komt te staan in de kamer. Freddy en Shiro zijn het nou al zo gewoon en Freddy is echt zero fucks given tov Shiro
 (omdat het een goeie theorie was) Hebben we besloten dat Arrow bij ons komt te staan in de kamer. Freddy en Shiro zijn het nou al zo gewoon en Freddy is echt zero fucks given tov Shiro   Dat het ons toch beter leek om maar 1 fretje te hoeven laten wennen. Hoop dat we hier goed aan doen mer 3 fretten laten wennen aan en nieuwe situatie of maar 1tje leek ons toch wel een beter optie. Arrow zal zowizo de nieuwe omgeving gewoon moeten worden. Dus geen reden om de andere 2 ook te ontregelen
  Dat het ons toch beter leek om maar 1 fretje te hoeven laten wennen. Hoop dat we hier goed aan doen mer 3 fretten laten wennen aan en nieuwe situatie of maar 1tje leek ons toch wel een beter optie. Arrow zal zowizo de nieuwe omgeving gewoon moeten worden. Dus geen reden om de andere 2 ook te ontregelen 
Klinkt goed denk ik zo. Hoe had het anders komen te staan dat ze er alle 3 aan hadden moeten wennen dan? Alle 3 bij elkaar op dezelfde kamer?Jakke schreef:Na ff te brainstormen met Belin, en ja zei had gelijk deze keer (omdat het een goeie theorie was) Hebben we besloten dat Arrow bij ons komt te staan in de kamer. Freddy en Shiro zijn het nou al zo gewoon en Freddy is echt zero fucks given tov Shiro Dat het ons toch beter leek om maar 1 fretje te hoeven laten wennen. Hoop dat we hier goed aan doen mer 3 fretten laten wennen aan en nieuwe situatie of maar 1tje leek ons toch wel een beter optie. Arrow zal zowizo de nieuwe omgeving gewoon moeten worden. Dus geen reden om de andere 2 ook te ontregelen

" veel te lang lijf met een lange kop en enorme Dumbo oren...Micky Mouse was er niets bij
 " veel te lang lijf met een lange kop en enorme Dumbo oren...Micky Mouse was er niets bij  Maar hij is uitgegroeid tot een hele mooie grote en sterke ram. Dat gaat met Arrow ook vast gebeuren
  Maar hij is uitgegroeid tot een hele mooie grote en sterke ram. Dat gaat met Arrow ook vast gebeuren 

hij is er, onze Arrow is eindelijk hier
 hij is er, onze Arrow is eindelijk hier  Het is zo een schatje, hij zal nog wel wat bij moeten leren maar daar ga ik me gelijk voor geven
 Het is zo een schatje, hij zal nog wel wat bij moeten leren maar daar ga ik me gelijk voor geven  Dit is mijn volgende uitdaging, heb Shiro hier met Belin onder handen maar het is Belin haar fret dus ik corrigeer niet meer dan nodig. Het is toch al een mama's kindje dus hij heeft voorkeur
 Dit is mijn volgende uitdaging, heb Shiro hier met Belin onder handen maar het is Belin haar fret dus ik corrigeer niet meer dan nodig. Het is toch al een mama's kindje dus hij heeft voorkeur  Arrow is een beslissing die ik en Belin heel vaak overwogen hebben en uiteindelijk beslist hebben van het te doen. We zien het alle twee ten volle zitten en dit ventje is meer dan welkom hier
 Arrow is een beslissing die ik en Belin heel vaak overwogen hebben en uiteindelijk beslist hebben van het te doen. We zien het alle twee ten volle zitten en dit ventje is meer dan welkom hier  Foto's volgen van de week nog wel maar eerst wat rust voor deze kleine held
 Foto's volgen van de week nog wel maar eerst wat rust voor deze kleine held  Hij is idd echt een rustig mannetje op de moment. Niks vergeleken met Shiro XD Het zal ff tijd verdelen worden hier nou maar we hebben met Freddy niet zo veel om handen meer. Ze is echt gemakkelijk te handelen en geeft niet zo veel om spelen, als ze maar wat rond kan scharrelen is ze al tevreden. Shiro moet er op de moment zo wat 2 x 2u uit anders sloopt hij gewoon de boel :S Arrow denk ik dat ergens tssin gaat vallen zoals ik hem nu kan inschatten. Maarja eerste indruk kan anders uit lopen
 Hij is idd echt een rustig mannetje op de moment. Niks vergeleken met Shiro XD Het zal ff tijd verdelen worden hier nou maar we hebben met Freddy niet zo veel om handen meer. Ze is echt gemakkelijk te handelen en geeft niet zo veel om spelen, als ze maar wat rond kan scharrelen is ze al tevreden. Shiro moet er op de moment zo wat 2 x 2u uit anders sloopt hij gewoon de boel :S Arrow denk ik dat ergens tssin gaat vallen zoals ik hem nu kan inschatten. Maarja eerste indruk kan anders uit lopen  Het feit dat we hem hier thuis hebben gebracht en zen kooi ineengezet hebben met wat nestdoeken etc helpt hem ook wel denk ik. Alles om het ventje zen plaats te helpen vinden. Maar tot nu toe nog geen baldadig gedrag of nog niks gesloopt
 Het feit dat we hem hier thuis hebben gebracht en zen kooi ineengezet hebben met wat nestdoeken etc helpt hem ook wel denk ik. Alles om het ventje zen plaats te helpen vinden. Maar tot nu toe nog geen baldadig gedrag of nog niks gesloopt  Zo gauw hij op zen gemak is volgen er wss nog wel massa's foto's maar voor nou ff wat kooirust voor onze nieuwe held
 Zo gauw hij op zen gemak is volgen er wss nog wel massa's foto's maar voor nou ff wat kooirust voor onze nieuwe held