Shae, deel 2
Re: Shae, deel 2
Zo Hanneke is de laatste keer wel erg uitgeschoten met scheren
Lekker schoffie is het hoor
Lekker schoffie is het hoor
Leuke foto's echt een frettenparadijs die tuin.
Dat vond ik eigenlijk ook wel, Shaes was ook lekker onder een roesje dus Hanneke heeft haar kans gelijk gepakt.Karen schreef:Zo Hanneke is de laatste keer wel erg uitgeschoten met scheren
Maar nu is Shae ook wel een klein ieniemienie fretje dus misschien lijkt die plek ook wel groot.
Is toch de nieuwe zomertrend onder de fretten?
Nou dat lijkt er wel op, hier hebben ze het alle drie in ieder geval.
Succes vandaag met Shae
Succes vandaag
Veel succes vandaag, hopelijk valt het mee!
Thanks! We gaan het zien....
Dank jullie wel, ze doet het niet zo lekker de laatste tijd, ik moet haar eten geven op schoot, dus het zou mij verbazen als haar bloedwaardes goed zouden zijn.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Succes, duimen draaien
Succes!
Ik duim zeker mee en heb expres wat gewacht tot einde middag. Ik hoop natuurlijk dat het goed gaat, maar vind op schoot voeren al erg heftig klinken. Ik verwacht toch niet al te goed nieuws, maar blijf hoop houden voor Shae.
Hoe is het gegaan vandaag?
Shae is niet meer...
Ze bleek zo ziek dat we haar hebben moeten laten gaan. Genezen kon ze niet meer en het zou niet eerlijk geweest zijn voor haar.
Alleen de dreun, waar je niet op gerekend had....
Dag Shae, je was mijn moppie en mijn mutsie. Geen pijn en niet meer misselijk... Dag lieffie...
Ze bleek zo ziek dat we haar hebben moeten laten gaan. Genezen kon ze niet meer en het zou niet eerlijk geweest zijn voor haar.
Alleen de dreun, waar je niet op gerekend had....
Dag Shae, je was mijn moppie en mijn mutsie. Geen pijn en niet meer misselijk... Dag lieffie...
Ah wat naar zeg. Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel!
Verdikkie, ik was er al zo bang voor. Veel sterkte Kick en Marjan . Ik zal haar guitige koppie zeker missen op jullie prachtige foto's.
O nee heel veel sterkte Marjan en Kick.
Een eerlijke beslissing voor Shae. Voor jullie een groot verdriet.
Een eerlijke beslissing voor Shae. Voor jullie een groot verdriet.
Heel veel sterkte met dit verlies Marjan en Kick..ik zag het op facebook al voorbij komen net.
Rust zacht lieve Shae
Rust zacht lieve Shae