Imri
Re: Imri
Heb je nog een soort recept mee voor een vleeskook papje? Mijn ervaring is toch dat de enige reden om zo fel te doen honger is, althans als ze natuurlijk verder geen pijntjes oid onder de leden hebben. Of het is nog verhuisstress natuurlijk. Maar puur "ze is fel" zou ik toch ietsje verder op zoek gaan wat de exacte reden is. Kan ook zijn dat ze heel territoriaal is, maar dat zijn niet zoveel dames en zeker niet op die leeftijd al.
Daar is mijn ervaring toch van dat dit niet genoeg voedingswaarde biedt voor een pup in de groei. Ze groeit er ook vanzelf overheen / wat meer contact vermijden in de tussentijd..., maar idealer is natuurlijk als je de voedingswaarde wel weet te krijgen. Als het goed is weet Marianne het recept ook daarvan.
Ik zal het met de opvang overleggen en contact vermijden, dat gaat me echt niet lukken.
Ze is echt een draakje. Ik heb vanmorgen de poepbak in de hoek gezet waar ze alle poepjes had gedeponeerd.
Het plateau in de Ferret Nation is eruit en ze heeft nu alleen een poepbak en een slaapzak. Madam moet eerst zindelijk worden.
Gisteren voor het eerst buiten geweest en ze vond het prachtig.
Ze is echt een draakje. Ik heb vanmorgen de poepbak in de hoek gezet waar ze alle poepjes had gedeponeerd.
Het plateau in de Ferret Nation is eruit en ze heeft nu alleen een poepbak en een slaapzak. Madam moet eerst zindelijk worden.
Gisteren voor het eerst buiten geweest en ze vond het prachtig.
Vandaag voor de eerste keer in de ruimte van Imri en Bindi plat gaan liggen toen Imri los was. Ik had ze eerst laten wennen aan de ruimte.
Ik kan zeggen dat dat wel een sport is liggen met een fret als Imri om je heen.
Zo ging het:
Nee Imri dat is mijn arm au au (dit dan heel veel keren herhaald)
Nee ImrI dat is mijn oor au au (dit dan heel veel keren herhaald)
Nee Imri dar is mijn andere oor au au (dit dan heel veel keren hethaald)
Nee Imri dat zij mijn benen ............... en zo voort
Maar het was wel hartstikke leuk
Ik kan zeggen dat dat wel een sport is liggen met een fret als Imri om je heen.
Zo ging het:
Nee Imri dat is mijn arm au au (dit dan heel veel keren herhaald)
Nee ImrI dat is mijn oor au au (dit dan heel veel keren herhaald)
Nee Imri dar is mijn andere oor au au (dit dan heel veel keren hethaald)
Nee Imri dat zij mijn benen ............... en zo voort
Maar het was wel hartstikke leuk