Fayen
Re: Fayen
Schitterend Yvonne, Fayen prijst zich rijk. Ook zonder hoes kan een fret op de Ferret Nation klimmen, dat heb ik met Mila ervaren. Misschien een kleine strook plexi glas aan de Ferret Nation maken, zodat het nog wat moeilijker wordt om te klimmen voor Fayen.
Heb je al aan gele buizen een tekort.
Heb je al aan gele buizen een tekort.
Hahaha, dat van het plexiglas onderaan de kooi wilde ik net ook schrijven. Wij hebben ook enkele kooiklimmers gehad, via allerlei manieren. De meesten kwamen ook zelf (op den duur) weer prima naar beneden, maar waren toen al geen jonge pups meer.
Ziet er gezellig uit voor haar...een luxe fretten-sta caravan
Ziet er gezellig uit voor haar...een luxe fretten-sta caravan
Echt prachtig geworden, ik sta er nog altijd van te kijken . Voer en drinkbakje is ook slim zo! Niet steeds dat gesleep. Maar jij geeft aan dat haar drinken niet op de goede plek stond, dus misschien is ze toch wat gaan slepen?
Ik vind dat groene hok zo gaaf met dat gat er in, mag ik vragen waar je dat vandaan hebt of hoe je dat gemaakt hebt? Gebruiken ze dat dan niet als poepplek? Ik zit er aan te denken om voor de mannen hier ook zulke hokken te maken/kopen. (Freddy past nog makkelijk in haar muts en gebruikt deze ook veelvuldig)
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ja Mette ze sleept wel met de voer en drinkbak
Maar in de FN heeft ze ook een voerbakje en een drinkfles dus met deze bakjes kliedert ze lekker
Belin dat groene hok is gewoon een plastic opbergbox. Die had mijn moeder nog staan en ze vroeg of ik hem wou hebben.
Ineens dacht ik, dat is handig als slaaphok
Ben heeft er een rond gat in gemaakt, de deksel kan eraf zodat je er goed in kan om beddengoed te wisselen of schoon te maken. Tot nu toe houd ze het keurig schoon. Ik heb trouwens voor alle fretten altijd een slaaphok gehad en nog nooit gehad dat ze erin poepten.
Maar in de FN heeft ze ook een voerbakje en een drinkfles dus met deze bakjes kliedert ze lekker
Belin dat groene hok is gewoon een plastic opbergbox. Die had mijn moeder nog staan en ze vroeg of ik hem wou hebben.
Ineens dacht ik, dat is handig als slaaphok
Ben heeft er een rond gat in gemaakt, de deksel kan eraf zodat je er goed in kan om beddengoed te wisselen of schoon te maken. Tot nu toe houd ze het keurig schoon. Ik heb trouwens voor alle fretten altijd een slaaphok gehad en nog nooit gehad dat ze erin poepten.
- yvonne
Vandaag Fayen weer gewogen en ze is nu 610 gram
Ik heb even terug gezocht wat BiBi woog toen ze 13 weken was en dat was precies 100 gram meer.
Op de camping is het goed gegaan, maar we gaan wel de FN verhogen met een extra onderstel zodat ze er niet meer op kan klimmen. Chaimel komt morgen een onderstel brengen en meteen even bij Fayen kijken
Fayen heeft nu ook de hangmat en het slaapkussen ontdekt
Ik heb even terug gezocht wat BiBi woog toen ze 13 weken was en dat was precies 100 gram meer.
Op de camping is het goed gegaan, maar we gaan wel de FN verhogen met een extra onderstel zodat ze er niet meer op kan klimmen. Chaimel komt morgen een onderstel brengen en meteen even bij Fayen kijken
Fayen heeft nu ook de hangmat en het slaapkussen ontdekt
- yvonne
Alle pups uit dit nest zijn leuk en de moertjes zijn idd niet zo heel groot.
Fayen heeft heerlijk buiten gespeeld toen Chaimel hier was, die genoot ook van de capriolen van de kleine dondersteen.
Ze is (nog) geen knuffelkont want ze heeft het veel te druk met andere dingen
Fayen heeft heerlijk buiten gespeeld toen Chaimel hier was, die genoot ook van de capriolen van de kleine dondersteen.
Ze is (nog) geen knuffelkont want ze heeft het veel te druk met andere dingen