Nash

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Kick
Aantal fretten: 1

Re: Nash

Bericht door Kick »

:mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Hij kreeg kattenbrokjes (merk onbekend) en "echt" frettenvoer uit blik. Ze wisten alleen dat dit blikvoer in een groot roze blik zat met een frettenafbeelding erop.
Dit kan volgens mij alleen maar Greenwoods zijn, dat hebben ze dus ook in grotere blikken. Dus daar heb ik er toch maar een paar van gekocht want hij eet hier de brokken en blik erg moeilijk. Hopelijk wil hij dit eten en kan ik het uiteindelijk gaan mengen met Ziwipeak.
Belin
Aantal fretten: 3

Bericht door Belin »

Ohhh wat een leukie :hart: Veel plezier met Nash!
Wat goed dat jullie hem een liefdevol huis bieden :ferret:
Marjan

Bericht door Marjan »

Gisteren heb ik hem brokje voor brokje zitten voeren en at hij er heel gulzig van, bijna zonder te kauwen.
Vannacht heeft hij gelukkig toch ontdekt dat brokken eetbaar zijn. :D
Kick

Bericht door Kick »

We merken ook aan hem dat hij nagenoeg geen contact met mensen heeft gehad. Voeten snapt hij niks van; dat zijn twee enge dingen die aangevallen moeten worden. Optillen snapt hij ook niet en even aanhalen kent hij niet. Als je bij hem op de grond gaat zitten dan is dat ook allemaal eng... Kortom, hier moet nog een hele hoop vitamine L in gestopt worden.
Gelukkig hebben we daar genoeg van :mrgreen:
Birgit
Aantal fretten: 0

Bericht door Birgit »

Dat was bij Sjeng toen ook in het asiel, geen vaccinatie of chip en hanteren met handschoenen. Maar ik mocht hem ook kosteloos van ze meenemen (heb toen maar 20 euro gedoneerd). Is ook niet zo erg allemaal, hij zit nu op een geweldige plek die kleine man!

Kan ook best dat ie van een fretteur is geweest en ontsnapt, die gaan lang niet altijd zoeken. Zeker een mannelijke albino is niet veel waard (financieel gezien dan). Zoiets zou ik me tenminste kunnen voorstellen.
Kick

Bericht door Kick »

Wij hoefden maar 10 euro te betalen voor hem (en dus ook meteen 20 euro extra gedoneerd) maar het is voor ons duidelijk waarom ze hem met een handschoen hebben benaderd. Dat heeft hem natuurlijk geen goed gedaan maar dat vertrouwen gaat hij echt wel weer terugkrijgen.

De 17e gaan we naar Hanneke voor de eerste enting en check. Zal wel een hoop gefriemel worden dan :brush:
Mette

Bericht door Mette »

Blijf het een fantastisch leuk uitdaging vinden. Dat gaat helemaal goedkomen bij jullie. En Marjan; zo'n implantaat mag er ook vanaf 12 weken al in en kan geen enkel kwaad, mocht je het alvast willen doen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat wilde ik zeker even overleggen met Hanneke, vooral omdat ik aan de twee andere mannen merk dat ze er toch een beetje nerveus van worden van zo'n sterk riekend puppen ventje.

Wat ik het meest vervelende vind is dat hij niet behandeld is met Stronghold want zijn oortjes zitten vol prut en jeuken en ik kan dus nu ook gelijk Ahron en Finn weer behandelen tegen mijt. En wie weet heeft hij misschien ook wel anderen besmet in het asiel.
Mette

Bericht door Mette »

Ja er heerst helaas een gigantisch klap onwetendheid. Ze snappen dat het geen konijn of knaagdier is, maar toch behandelen ze de binnenkomst als zodanig ipv meer als een kat of hond. Valt ze ook niet echt kwalijk te nemen natuurlijk. Ik weet niet of de tijd bij hen bestaat om zich dan echt in het dier te verdiepen.
Kick

Bericht door Kick »

Nash in volle actie met z'n eigen speeltje: https://youtu.be/y0Z304D1gZI" onclick="window.open(this.href);return false;

:mrgreen:
yvonne

Bericht door yvonne »

Misschien zie ik jullie dan wel de 17e want ik moet dan ook naar Hanneke ;)
Marjan

Bericht door Marjan »

Zou gezellig zijn. :D
Kick

Bericht door Kick »

:D
Marjan

Bericht door Marjan »

Nog twee super schattige foto's. :hart: :hart: :hart:
IMG_3880.JPG
IMG_3880.JPG (214.09 KiB) 3059 keer bekeken
IMG_3881.JPG
IMG_3881.JPG (135.6 KiB) 3059 keer bekeken
Kick

Bericht door Kick »

Eindelijk effies rust :mrgreen:
Belin
Aantal fretten: 3

Bericht door Belin »

Ik smelt :hart: :hart: :hart:
NKW

Bericht door NKW »

:hart: Superleuk filmpje ook!
Mette

Bericht door Mette »

Oh my goodness bewegend materiaal en wat voor! :hart:
Marjan

Bericht door Marjan »

Was ook voor het eerst dat hij ging slapen terwijl wij ook boven waren. Dus hij begint de boel een beetje te vertrouwen. :D
Hij wordt ook al iets minder happerig en schrikachtig wanneer we hem aanraken of oppakken. Vanmorgen vond hij mij een klimpaal en hij bleef maar tegen me opklauteren en op mijn schoot klimmen. Daarbij mag ik hem nu al ondersteunen, dus met mijn hand hem een kontje geven zonder dat hij gelijk in mijn handen begint te happen.
Maar toen ik hem na de zoveelste keer even weer op de grond zette, rende hij vliegensvlug tegen mij op en bleef klauteren tot in mijn nek en echt met een rotvaart. :shock:
Daarna vond hij het leuk om op mijn hoofd te klimmen, gekkie. :clown:

Oh en hij heeft ook al een hapje in mijn neus gegeven...... 8-)
Plaats reactie