Nash
Re: Nash
Wat een pr-ach-tige foto's weer. Wauw. En ook een heel mooi ventje hoor. Leuke mickey mouse oortjes. Zo fijn dat hij bij jullie terecht is gekomen. Des albino's lekker gravende lees ik alweer. Hoe zwarter die neus wordt hoe beter . Zo te lezen beginnen zelfs die tenen al te wennen.
Re: Nash
Hij is ook zo lief, ik heb net zonder problemen zijn oortjes mogen schoon maken want die waren erg vies en hij krabt er nog steeds aan.
En net ging ik hem uit de tuin halen, ik zag hem niet gelijk en riep hem en hij kwam gelijk op mij afgerend. Nu denk ik niet dat hij al op zijn naam reageert maar in ieder geval wel op mijn stemgeluid.
Hij kroop ook net vanzelf weer in zijn FN en ligt nu te slapen in het nachthok. Hij is echt een voorbeeldige pup, dat hebben we wel anders meegemaakt.
En net ging ik hem uit de tuin halen, ik zag hem niet gelijk en riep hem en hij kwam gelijk op mij afgerend. Nu denk ik niet dat hij al op zijn naam reageert maar in ieder geval wel op mijn stemgeluid.
Hij kroop ook net vanzelf weer in zijn FN en ligt nu te slapen in het nachthok. Hij is echt een voorbeeldige pup, dat hebben we wel anders meegemaakt.