Goedendag fretten liefhebbers.
Ik heb vandaag na veel lezen en onderzoek een fret aangeschaft.
Ik dacht dat ik goed voorbereid was met de kooi.
Een mooie strong 2 overgenomen via marktplaats.
Even goed schoonmaken, hebben ratten in gezeten, en klaar.
Echter merkte ik op dat 3 etages er mooi uitzien, hij gebruikt er echter maar 2.
Het lijkt erop dat een horizontale kooi meer geschikt is voor hem, i.p.v de verticale die ik nu heb.
Mijn vraag aan jullie: welke horizontale kooi met 2 verdiepingen raden jullie ons aan?
Qua pricerange ga ik liever niet over de 150 a 200 euro heen.
Elke info is welkom.
Mvg micka
Welke kooi aangeraden
Re: Welke kooi aangeraden
In dat budget beginnen de meeste mensen met deze: https://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren ... oog/100543" onclick="window.open(this.href);return false;
Net iets onhandiger schoonmaken door de vele plateaus en kleine deurtjes, en natuurlijk niet extreem fantastisch in kwaliteit, maar echt uitstekend voor zijn prijs. Biedt erg veel ruimte. Wel even het onderste plateau juist bovenop het tralierek leggen ipv eronder hangen.
Net iets onhandiger schoonmaken door de vele plateaus en kleine deurtjes, en natuurlijk niet extreem fantastisch in kwaliteit, maar echt uitstekend voor zijn prijs. Biedt erg veel ruimte. Wel even het onderste plateau juist bovenop het tralierek leggen ipv eronder hangen.
Of zelf maken? Ik weet niet of je een beetje handig bent maar er zijn talloze manieren om zelf een kastkooi te maken of een oude kast om te toveren naar kooi.
-
Lol, nee ben helaas niet echt handig.
Dank je wel voor je antwoord.
Dank je wel voor je antwoord.
Ok, dan wordt het dus geen bouwproject
-
2 linkerhanden, geen inzicht helaas
Kijk eens op onze wiki voor voorbeelden.
De meeste van ons hebben een Ferret Nation !! Ideaal.
De meeste van ons hebben een Ferret Nation !! Ideaal.