Fayen
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Fayen
Fayen was vanmorgen om half 6 wakker en ze wilde eruit, en wel meteen
Ze zat keihard te krabben aan de traphoes. Eerst dacht ik nog, ja doei, je wacht maar even...maar ik kon toch niet meer slapen dus ik ben er maar uit gegaan. Eerst douchen en spelen met Fayen en daarna samen haar beddengoed verschoond en de frettenkamer gesopt. Ze kan heel goed helpen met soppen
Maar alles is weer lekker spik en span.
Ze zat keihard te krabben aan de traphoes. Eerst dacht ik nog, ja doei, je wacht maar even...maar ik kon toch niet meer slapen dus ik ben er maar uit gegaan. Eerst douchen en spelen met Fayen en daarna samen haar beddengoed verschoond en de frettenkamer gesopt. Ze kan heel goed helpen met soppen
Maar alles is weer lekker spik en span.
- yvonne
Nou nee hoor Kick, ik heb me nog even omgedraaid toen ze om half 6 weer begonKick schreef:Haha, lekker ding! Alleen ben je morgenochtend wéér de klos...
Oren dicht en verder geslapen tot 7 uur.
- yvonne
Haha nee Fayen was het er zeker nietmee eens dat ze in de carrier moest blijven
Ze heeft een bloed-en urine onderzoek gehad. Er waren wel wat afwijkingen maar (nog) niet dramatisch.
Voorlopig krijgt ze geen medicatie, alleen de prebiotica die ik haar al geef.
In november krijgt ze haar implantaat.
Ze heeft een bloed-en urine onderzoek gehad. Er waren wel wat afwijkingen maar (nog) niet dramatisch.
Voorlopig krijgt ze geen medicatie, alleen de prebiotica die ik haar al geef.
In november krijgt ze haar implantaat.
- yvonne
Fayen heeft even een dipje na het bezoek aan Hanneke.
Ze is wat minder speels en eet haar brokjes niet zo goed.
Om haar even te helpen, heb ik vanmorgen wat brokkenbrij gemaakt en dat ging er, vermengd met wat waltham, best aardig in.Dat geprik en geknijp in je lijf is ook niet fijn natuurlijk
Hopelijk is het een tijdelijk dipje.
Ze is wat minder speels en eet haar brokjes niet zo goed.
Om haar even te helpen, heb ik vanmorgen wat brokkenbrij gemaakt en dat ging er, vermengd met wat waltham, best aardig in.Dat geprik en geknijp in je lijf is ook niet fijn natuurlijk
Hopelijk is het een tijdelijk dipje.