Fayen

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
yvonne
Aantal fretten: 1

Re: Fayen

Bericht door yvonne »

Nee dat er iets niet goed is dat weten we natuurlijk wel, maar ze is er flink van onder de indruk.
Gelukkig heeft ze vanmiddag wel weer brokjes gegeten en ook haar walthampapje ging er goed in.
Hopelijk trekt ze snel weer bij.
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Kijk dat is super dat ze weer brokjes eet. Ja dat wisten we al voordat ze kwamen.
Belin
Aantal fretten: 3

Bericht door Belin »

Gossie..hier waren de heren ook wel even een dagje wat rustiger na zo'n bezoekje aan Hanneke, het is voor zo'n beestje ook een heel avontuur denk ik. Mee de auto in, vreemde plek, geknijp in je lijf (de heren ook nog een dikke naald er in). hopelijk is ze snel weer de oude.
NKW

Bericht door NKW »

Ah ja, hopelijk knapt ze snel weer op en fijn dat het naar verwachting goed was qua uitslagen.
yvonne

Bericht door yvonne »

De uitslagen waren wel afwijkend maar we hebben besloten haar (nog) geen medicatie te geven.
Hanneke is een aantal nieuwe behandelplannen aan het uitwerken en tot daar meer duidelijkheid over is, kunnen we nog een afwachtend beleid hanteren.
Mocht het ineens slechter met haar gaan dan kunnen we daar natuurlijk niet op wachten.
Karen

Bericht door Karen »

Natuurlijk wisten jullie dat er al dingen speelden toen jullie ze kregen.

Ik maakte het commentaar ook meer voor de minder ervaren lezers onder ons. Er wordt met name op facebook nogal eens gesuggereerd dat fretjes buikpijn krijgen van het doorvoelen door Hanneke. Een fret die niets mankeert heeft daar echt geen napijn aan, is hoogstens wat onder de indruk. Fretjes die wel wat makeren, zijn gewoon echt van de leg na een bezoekje aan Hanneke en soms voor meerdere dagen.
Natuurlijk speelt bij sommigende reis ook wel mee, maar minder dan er soms gedacht wordt.
NKW

Bericht door NKW »

Karen schreef:Natuurlijk speelt bij sommigende reis ook wel mee, maar minder dan er soms gedacht wordt.
Ik ben het met je eens Karen, stress van dierenartsbezoek moet een goed gezond dier af en toe echt wel kunnen hebben. En die van mij voelt zich altijd echt slecht na reizen/dierenartsbezoek (ook direct diarree dan altijd maar trekt binnen 2 dagen normaliter weer weg).
yvonne

Bericht door yvonne »

Karen schreef:Natuurlijk wisten jullie dat er al dingen speelden toen jullie ze kregen.

Ik maakte het commentaar ook meer voor de minder ervaren lezers onder ons. Er wordt met name op facebook nogal eens gesuggereerd dat fretjes buikpijn krijgen van het doorvoelen door Hanneke. Een fret die niets mankeert heeft daar echt geen napijn aan, is hoogstens wat onder de indruk. Fretjes die wel wat makeren, zijn gewoon echt van de leg na een bezoekje aan Hanneke en soms voor meerdere dagen.
Natuurlijk speelt bij sommigende reis ook wel mee, maar minder dan er soms gedacht wordt.
Duidelijk Karen, ik ben het helemaal met je eens en het was ook niet specifiek naar jou gericht ;)
yvonne

Bericht door yvonne »

Is het geen schatje?

Afbeelding
Marjan

Bericht door Marjan »

Zeker weten! :hart:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Ze is net wakker zeker dan zijn het altijd schatjes totdat ze klaar wakker is :clown:
Mette

Bericht door Mette »

Kleurrijk koppie zo :hart:
yvonne

Bericht door yvonne »

Ja ze was net wakker idd, dus gauw een foto maken want ze ligt nooit lang stil :brush:
Marjan

Bericht door Marjan »

:lol:
Kick

Bericht door Kick »

:hart:
Karen

Bericht door Karen »

:brush: :hart:
yvonne

Bericht door yvonne »

Fayen heeft een beetje vervelende week achter de rug met buikpijn, misselijkheid, verminderde eetlust en slechte ontlasting. Alle pups van Fee doen, zoals jullie weten, mee in het onderzoek naar een geneesmiddel en bij Fayen hebben we gekozen voor een behandeling met alleen pre-en probiotica. Uiteraard in overleg met Hanneke en een homeopatisch dierenarts. Het was even zoeken naar de juiste dosering maar ik denk dat ik het nu wel gevonden heb. Ze eet weer zelfstandig haar brokjes, is weer op haar oude gewicht en heeft minder klachten van misselijkheid en buikpijn. Ook is haar ontlasting weer beter.
Wat zou het toch fijn zijn als er een oplossing wordt gevonden!
Marjan

Bericht door Marjan »

Poeh, was dus weer even stressen voor jullie. :|
Mette

Bericht door Mette »

Spannend om die juiste balans te moeten vinden. Ik duim dat het zo blijft en je hem nu gevonden hebt. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd en ben heel benieuwd wat er uiteindelijk voor resultaten zullen zijn.
Kick

Bericht door Kick »

Dat klinkt goed Yvonne! :juich:
Plaats reactie