Nash
Re: Nash
Nou jaaaa, ik ben toch heel benieuwd met wat voor soort eten Nash is groot gebracht hoor. Zo moeilijk we hem aan de brokjes en de waltham hebben gekregen, zo makkelijk zou hij zijn tanden zetten in mijn pizza of cracker met kaas als hij de kans zou krijgen.
Dat is waar en hij is hoogst waarschijnlijk groot gebracht met prooi en rauw vlees en daar is hij nu goed ziek van geworden. Dan had hij misschien toch beter wel te eten kunnen krijgen wat de pot schaft.
Ik krijg in ieder geval wel heel uitgebreide kusjes van hem wanner ik wat heb gegeten waar hij ook wel trek in zou hebben gehad.
Ik krijg in ieder geval wel heel uitgebreide kusjes van hem wanner ik wat heb gegeten waar hij ook wel trek in zou hebben gehad.
Ik heb dit kleine ventje vanmorgen weer eens gewogen want ondanks we het gevoel hebben dat hij niet veel groter meer zal worden, voelt hij wel erg compact aan. Hij weegt nu bijna 1400 gram en ik vermoed ook dat dit zijn gewicht wel zal blijven nu.
Hij doet het op dit moment best goed, is actief, loopt continue voor je voeten, bedelt de hele dag om eten, zijn vachtje is fluweelzacht inmiddels en hij is zo'n beetje mijn trouwe schaduw zolang hij los is. Toch ligt hij nog steeds wel regelmatig plat dus helemaal hersteld is hij nog steeds niet. Begin januari moeten we weer met hem voor controle dus we hebben nog wel even.
Hij is in ieder geval wel een ontzettend lief en aanhankelijk mannetje en we genieten ontzettend van hem.
Hij doet het op dit moment best goed, is actief, loopt continue voor je voeten, bedelt de hele dag om eten, zijn vachtje is fluweelzacht inmiddels en hij is zo'n beetje mijn trouwe schaduw zolang hij los is. Toch ligt hij nog steeds wel regelmatig plat dus helemaal hersteld is hij nog steeds niet. Begin januari moeten we weer met hem voor controle dus we hebben nog wel even.
Hij is in ieder geval wel een ontzettend lief en aanhankelijk mannetje en we genieten ontzettend van hem.