Fayen heeft last van haar oren dus ze gaat op de brokkenbrij, bloedprikken zonder narcose lukte niet dus ze heeft een beetje narcose gehad en meteen haar implantaat. Voordeel dat ze daar niks van gevoeld heeft
Fayen was echt een schatje en ze zat zo mooi in haar vachtje Heel jammer van het middenoor..gelukkig heeft ze niks van het implantaat gevoeld..de heren hier vonden dat namelijk echt niet tof zonder narcose
Nee het is echt niet leuk
Ze is vandaag ook nog wel een beetje van haar padje af hoor, veel slapen en slecht eten. Was vorige keer na haar bezoekje aan Hanneke ook een paar dagen, dus hopelijk is ze dit keer wat sneller weer uit haar dipje.
Freddy geeft er echt weinig om ze is het al te makkelijk gewoon maar Shiro heeft het soms ook wel als we van Hanneke terug komen. Het kan soms net wat te spannend worden voor hen
Zo'n terugval is niet zo gek, het levert toch altijd weer de nodige stress op die voor een al niet gezonde fret er aardig in kan hakken. Hoop maar dat ze snel weer haar draai gevonden heeft.
En toch.. heb ik 10x liever oren dan die maag. Zoveel fretten die dat hebben en er gewoon oud mee worden. Zelfs zonder hulp van brokkenbrij, want hoeveel mensen hebben voorheen wel niet al dat gekruimel voor lief genomen? Ik wel in elk geval. Maar ze werden er gewoon oud op.
Ze heeft er wel een dolle boel van gemaakt als het niet zonder narcose lukte! Die Fayen toch.
Punt is dat bijna altijd de maag wel volgt op een chronisch oorprobleem, door langdurige stress van de pijn. Dus ik zie dit oorprobleem toch liever gewoon verdwijnen.
Fayen weegt nu 780 gram en haar vacht is echt heel mooi
De brokkenbrij was geen succes dus nu krijgt ze geweekte virbac brokjes en ziwipeak brokjes, die vind ze heel lekker.
Ja het was even wennen voor haar en ze heeft een duidelijke voorkeur voor de ziwipeak (ongeweekte) brok, maar ik zet het allebei in de kooi zodat ze zelf kan bepalen wat ze eet.