Rebel
Re: Bo en Rebel
Je zou het eens uit elkaar kunnen pluizen, misschien is het haar? Volgens mij heeft Natas ooit eens een fret gehad die een haarbal uitbraakte en dat zag er volgens mij ook uit als een drolletje.
Maar als er voer ingaat en ook weer volgens de normale manier uitkomt dan heeft ze in ieder geval geen verstopping.
Maar als er voer ingaat en ook weer volgens de normale manier uitkomt dan heeft ze in ieder geval geen verstopping.
Het gebeurt wel eens dat een muisje niet goed valt, of dat er erg schrokkerig gegeten is. Dan zijn ze even niet lekker en braken. Daarna gaan ze weer vrolijk verder, alsof er niets gebeurd is. Als je na 24 uur eigenlijk niets vreemds meer merkt aan je diertje en de ontlasting en het verder goed eet en drinkt, kun je er van uitgaan dat er niets ernstigs aan de hand is.
Wel goed hoor dat je ze gelijk even uit elkaar gehaald hebt en goed in de gaten hebt gehouden. Je weet het immers nooit met die monstertjes van ons
Wel goed hoor dat je ze gelijk even uit elkaar gehaald hebt en goed in de gaten hebt gehouden. Je weet het immers nooit met die monstertjes van ons
Het stinkt naar vlees *trekt vies gezicht*
En heb het net uitgeplozen en er zit wel wat haar in, maar aan een huidje (dat zal van de muis zijn)
Gezien de kleur die het heeft (donkerrood) en de stank moet het wel vlees zijn
Ze heeft nog niet veel gegeten. Vanmiddag heeft ze wel een klein schaaltje waltham gehad (om haar temperatuur te meten), dus dat zal daar aanliggen denk ik. Ze heeft wel wat brokjes op.
Ik houd het in de gaten en dat gaat nu beter nu ze apart zitten.
Weet iemand of het eventueel ook met de warmte van de afgelopen dagen te maken kan hebben?
En heb het net uitgeplozen en er zit wel wat haar in, maar aan een huidje (dat zal van de muis zijn)
Gezien de kleur die het heeft (donkerrood) en de stank moet het wel vlees zijn
Ze heeft nog niet veel gegeten. Vanmiddag heeft ze wel een klein schaaltje waltham gehad (om haar temperatuur te meten), dus dat zal daar aanliggen denk ik. Ze heeft wel wat brokjes op.
Ik houd het in de gaten en dat gaat nu beter nu ze apart zitten.
Weet iemand of het eventueel ook met de warmte van de afgelopen dagen te maken kan hebben?
Zo warm is het niet geweest, dat je fretje daar ziek van geworden kan zijn.
Hoe is haar ontlasting? En is ze misselijk? (Likken om haar bekje, bekje regelmatig afvegen, smakken of knarsentanden) zie je andere dingen bij haar die ze normaal niet heeft of doet?
Hoe is haar ontlasting? En is ze misselijk? (Likken om haar bekje, bekje regelmatig afvegen, smakken of knarsentanden) zie je andere dingen bij haar die ze normaal niet heeft of doet?
Ze heeft net een mooie drol gelegd en gegeten, dus denk dat het aan de muis lag.
Geen tekenen van misselijkheid en nee ik zie geen andere dingen.
Geen tekenen van misselijkheid en nee ik zie geen andere dingen.
Mooi!
Dat van die warmte wilde ik ook al zeggen net als Karen. Kijk, is het nou van niks naar ineens 30 graden dan kan ik me er iets bij voorstellen maar nu niet.
Hoe dan ook, mooie drollen zijn altijd top
Dat van die warmte wilde ik ook al zeggen net als Karen. Kijk, is het nou van niks naar ineens 30 graden dan kan ik me er iets bij voorstellen maar nu niet.
Hoe dan ook, mooie drollen zijn altijd top
Inderdaad, de temperatuur kan het niet zijn. Maar zo te horen is het allemaal alweer oké met haar.
Gelukkig lijkt alles weer oke
Er lag vanochtend wel een groene drol, maar verder doet ze het weer lekker.
Straks gaan ze los, nu is het nog koel in huis.
Denk dat het wel losloopt.
Straks gaan ze los, nu is het nog koel in huis.
Denk dat het wel losloopt.
Toch even in de gaten houden dan hoor, wanneer ze regelmatig afwijkende ontlasting heeft is er toch wel wat aan de hand.
Ik houd het wel in de gaten hoor
Ik had ook niet anders verwacht.
En het is met een sisser afgelopen.
Voor mijn gevoel lag het aan de muis, want ik zie verder niks bijzonders.
Zojuist weer 1 kooi gemaakt (zo handig als je de dubbele FN zo inricht dat je door middel van het trappetje naar boven op beneden te doen, je 1 of 2 kooien hebt) door het trappetje weer naar beneden te doen.
Voor mijn gevoel lag het aan de muis, want ik zie verder niks bijzonders.
Zojuist weer 1 kooi gemaakt (zo handig als je de dubbele FN zo inricht dat je door middel van het trappetje naar boven op beneden te doen, je 1 of 2 kooien hebt) door het trappetje weer naar beneden te doen.
Ideaal inderdaad die ferret Nations.
Inderdaad makkelijk die kooien.
Fijn dat het met een sisser is afgelopen, maar houd het nog een tijd in de gaten hoor, maar dat deed je toch al.....
Fijn dat het met een sisser is afgelopen, maar houd het nog een tijd in de gaten hoor, maar dat deed je toch al.....
Ik heb niks meer gemerkt en het is nu toch een week geleden.
Zo wie zou houd ik mijn kinders in de gaten hoor, maar lief dat je het zegt (hoef je je echt niet voor te schamen hoor Mayke )
Net Bo betrapt op een wardance "ik ga lekker uit mijn plaat" Helaas te laat met de camera natuurlijk.
Zo wie zou houd ik mijn kinders in de gaten hoor, maar lief dat je het zegt (hoef je je echt niet voor te schamen hoor Mayke )
Net Bo betrapt op een wardance "ik ga lekker uit mijn plaat" Helaas te laat met de camera natuurlijk.
Klinkt weer helemaal oké gelukkig.
Top om te lezen Hopelijk blijft het nu goed gaan