Yoghurt maker

Bied hier leuke (fretten)spulletjes, creatieve uitspattingen of diensten aan waarbij de opbrengst is bestemd voor een goed doel
Gesloten
yvonne
Aantal fretten: 1

Yoghurt maker

Bericht door yvonne »

Zelfgemaakte yoghurt is natuurlijk de lekkerste :D
Startbod 7,50
Verzenden tegen verzendkosten

Afbeelding
Marjan

Re: Yoghurt maker

Bericht door Marjan »

Hoe werkt dat dan?
Mette

Bericht door Mette »

Wij hadden die in Nieuw Zeeland vroeger. Volgens mij moet je in het binnenste deel poeder en melk doen, en in het buitendeel vocht. Dan laat je het een tijd in de koelkast opstijven en heb je na 1 dag yoghurt, of nog iets langer als je hem nog dikker wilt geloof ik. Echt heel erg leuk! Ik zit al jaren te twijfelen of ik hem hier ook weer wil.
Marjan

Bericht door Marjan »

Nou bieden dan met die hap! :lol:
Mette

Bericht door Mette »

Dat klinkt dan weer vreemd misschien maar mijn hoofd staat even niet naar teveel nieuwe dingen en beslissingen op het moment, want er gebeurt zoveel aan mijn zijde dat ik het even rustig wil houden op de andere vlakken. Geen zin om overschrijvingen, verzenden en het gebruik te moeten gaan regelen. Dat klinkt als een luiwammes maar echt; iets teveel gaande hier momenteel ;).
yvonne

Bericht door yvonne »

Je doet (plantaardige) melk in de pot met een zakje yoghurtcultuur (o.a te koop bij yoghurt.nl), zet de pot in de thermos, kokend water erbij, eventueel inpakken in een doek of deken en na 24 uur heb je dunne yoghurt. Na een dagje in de koelkast is de yoghurt ingedikt.
Gesloten