Kerstactie Stichting De Fret 2018
Re: Kerstactie Stichting De Fret 2018
Gisteren en vandaag 2 Belgische fretten naar verwend kunnen zetten.
Er staan nu al 4 fretten waaronder de ongelofelijke prachtige en lieve meisjes van mij, die 2 kerstvrouwen hebben en die er dus nog maar eentje nodig hebben. Wie o wie?
Er staan nu al 4 fretten waaronder de ongelofelijke prachtige en lieve meisjes van mij, die 2 kerstvrouwen hebben en die er dus nog maar eentje nodig hebben. Wie o wie?
Super Minka!
Nee hoor, de hangmatjes en slaapzakjes uit de webwinkel gaan via SDF. Alleen stuur ik uit naam van Fretties sowieso een kerstpakket naar de opvangen en dan wil ik in een enkel geval daar wel wat bijdoen wanneer iemand dat zou willen.Gepke schreef:Aah wat leuk Marjan dat de hangmatjes via fretties gaan. Ik heb echt hetzelfde Stridder en Marjan maar dan met Bumper ik zou die best in huis willen nemen
Vandaag weer een goede kerstactie dag Harley is geplaatst en dus helemaal verwend. Ook mama Fee en haar pups Leia, Bindi en Imri zijn helemaal verwend.
Er staan weer nieuwe kerstfretten online.
Er staan weer nieuwe kerstfretten online.
Ik las het van Harley, echt helemaal super!
Oh jee, Bink in de actie, ik smelt voor dat koppie.
De terror-vampier...maar hij ziet er grappig uit met die warrige pruik
Heerlijk dat er al zo veel verwend zijn
Heerlijk dat er al zo veel verwend zijn
Ja echt het loopt als een speer. Daar ben ik blij mee, want daar doen we het voor de opvangen te steunen. Het loopt ook soepel. Het is altijd eventjes spannend met de start of alles gaat werken.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Wij doen ook mee maar anders dan normaal
In de groep Freddie's Frettige Frettengroep hebben we een loterij gemaakt waarvan de hele opbrengst naar de fretjes van de kerstactie gaat!
Ik kan jullie verklappen dat de loterij tot zover al 130 euro heeft opgebracht. Nog 70 lootjes te gaan dus!
Om niet mijn eigen prijzen te winnen die ik aanbied ben ik de kast in gedoken en heb intussen 80 euro aan CD's verkocht.
Ook dat is voor de fretjes. Als mensen hier een of meer lootjes willen kopen voor 1 euro per stuk, kan dat natuurlijk.
Ben je met mij bevriend op Facebook en je zit niet in de groep? Geef dan een gil dan voeg ik je toe zodat je mee kunt doen. De loterij is alleen voor leden. Door een akkefietje van Facebook kunnen we de privé instellingen niet van
geheim naar openbaar zetten :-\
Ben geen vrienden met mij? Regel het dan, dan kan ik je toevoegen aan de groep en kun je mee doen.
Op 23 december maken we het gehele bedrag over naar de Kerstfretten pagina. De 27ste is de trekking.
Na de feestdagen worden de prijzen opgestuurd, PostNL bewijst nu al dat ze het niet aankunnen en wij hebben natuurlijk ook onze dingen tijdens die dagen.
Er zijn echt hele leuke prijsjes te winnen dus kom kijken op Freddie's Frettige Frettengroep op Facebook!
In de groep Freddie's Frettige Frettengroep hebben we een loterij gemaakt waarvan de hele opbrengst naar de fretjes van de kerstactie gaat!
Ik kan jullie verklappen dat de loterij tot zover al 130 euro heeft opgebracht. Nog 70 lootjes te gaan dus!
Om niet mijn eigen prijzen te winnen die ik aanbied ben ik de kast in gedoken en heb intussen 80 euro aan CD's verkocht.
Ook dat is voor de fretjes. Als mensen hier een of meer lootjes willen kopen voor 1 euro per stuk, kan dat natuurlijk.
Ben je met mij bevriend op Facebook en je zit niet in de groep? Geef dan een gil dan voeg ik je toe zodat je mee kunt doen. De loterij is alleen voor leden. Door een akkefietje van Facebook kunnen we de privé instellingen niet van
geheim naar openbaar zetten :-\
Ben geen vrienden met mij? Regel het dan, dan kan ik je toevoegen aan de groep en kun je mee doen.
Op 23 december maken we het gehele bedrag over naar de Kerstfretten pagina. De 27ste is de trekking.
Na de feestdagen worden de prijzen opgestuurd, PostNL bewijst nu al dat ze het niet aankunnen en wij hebben natuurlijk ook onze dingen tijdens die dagen.
Er zijn echt hele leuke prijsjes te winnen dus kom kijken op Freddie's Frettige Frettengroep op Facebook!
Goed initiatief!
Leuk Helen. Daar is de kerstactie super blij mee.
Alle nederlandse fretten die online staan hebben 2 kerstvrouwen/mannen en allebei de belgische fretten hebben 1 kerstvrouw/man
Alle nederlandse fretten die online staan hebben 2 kerstvrouwen/mannen en allebei de belgische fretten hebben 1 kerstvrouw/man
Gaat het een beetje naar verwachting Minka? Dus redt je het om alle fretten online te zetten zoals het nu gaat?
Leuk hoor Helen!
Afhankelijk van het aantal fretten dat nog aangeleverd worden. 1 opvang weet ik die is al helemaal verwend. Voor België zijn het de 2 laatste fretten, tenzij er nog een fret wordt opgevangen tijdens de kerstactie. De rest is nog eventjes een vraagteken.
Maar in het tempo hoe het nu gaat, moet het wel lukken.
Maar in het tempo hoe het nu gaat, moet het wel lukken.
Oh mooi zo.
Goeie aktie Helen!!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Totale score tussendoor: 265 euro lootjes en CD's samen!!! Allemaal voor de fretjes woehoe!!
Mensen ik ben er helemaal warm van
Cristiane is bezig om te kijken of ze nog wat lootjes kan krijgen. Want we zitten er bijna doorheen.
Iedere euro telt
Super om te lezen dat de Kerstactie ook zo succesvol verloopt!!
Samen maken we er een leuke kerst van voor de kleine carpet sharks!
Mensen ik ben er helemaal warm van
Cristiane is bezig om te kijken of ze nog wat lootjes kan krijgen. Want we zitten er bijna doorheen.
Iedere euro telt
Super om te lezen dat de Kerstactie ook zo succesvol verloopt!!
Samen maken we er een leuke kerst van voor de kleine carpet sharks!
Super Helen