Flexje's Frettenfeestje: frettendag 19 mei 2019
Re: Flexje's Frettenfeestje: frettendag 19 mei 2019
Gezellige ruimte en veel bekende gezichten!! Hebben de stands goed verkocht wat je zo hoorde? Leuk dat iedereen er was
Volgens mij viel dat over het algemeen niet tegen, zeker gezien het kleine clubje. En ik heb begrepen dat de opbrengst voor de opvangen ook behoorlijk is uit de toegangskaartjes, standhuur en loterij. Het precieze bedrag is nog niet helemaal bekend maar is wel al rond de 650 begreep ik.
helen en stefanie echt super goed geregeld dames, mogen jullie trots op zijn!!!
Keurig hoor! Het is ook altijd lastig, zeker met een klein clubje, dus dat is super om te horen. Ik moet zeggen.. die slechte verkoopdagen waren toch vaker op een algemene dierenbeurs vroeger dan de gerichte frettendagen gelukkig. Fijn dat dat verleden tijd is daarmee.
Leuke foto's, ziet er gezellig uit. Jammer dat we niet konden.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het was erg leuk en de opbrengst valt mij helemaal niet tegen.
Goed gedaan Helen en Stefanie, dikke pluim!
Goed gedaan Helen en Stefanie, dikke pluim!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Sorry mensen... was maandag nog dood
Vandaag een berg wasgoed ingehaald, doe normaal de kooien op zondag en dat is nu maandag en dinsdag geworden.
Heb op het moment 4 fretten in huis, veel was, en meer van dat soort onzin haha!
Het is zeker niet tegen gevallen!!!
We wachten nog op een donatie die is toegezegd door iemand voor we gaan verdelen.
Mogelijk 2 mensen
650 voor een eerste keer is zeker niet slecht, dit alles dankzij de gasten en standhouders!
150 lootjes ongeveer verkocht dus dat helpt ook wel
Iedereen bedankt voor de lieve woorden, Chaimel bedankt voor je lieve speech en het omroepen van de lootjes
Als iemand het volk stil kan krijgen is zij het
We hebben zondag nog even de tafels opgeklapt, geveegd en opgeruimd verder. Je laat de boel netjes achter nadat deze mensen zo goed voor ons zijn geweest.
Als het zover is dat we gaan storten en we een permanent eind bedrag weten geven we nog een gil!
Lieve mensen, bedankt dat jullie er waren, voor sommige was het een wereldreis maar jullie hebben het toch gedaan!
Vandaag een berg wasgoed ingehaald, doe normaal de kooien op zondag en dat is nu maandag en dinsdag geworden.
Heb op het moment 4 fretten in huis, veel was, en meer van dat soort onzin haha!
Het is zeker niet tegen gevallen!!!
We wachten nog op een donatie die is toegezegd door iemand voor we gaan verdelen.
Mogelijk 2 mensen
650 voor een eerste keer is zeker niet slecht, dit alles dankzij de gasten en standhouders!
150 lootjes ongeveer verkocht dus dat helpt ook wel
Iedereen bedankt voor de lieve woorden, Chaimel bedankt voor je lieve speech en het omroepen van de lootjes
Als iemand het volk stil kan krijgen is zij het
We hebben zondag nog even de tafels opgeklapt, geveegd en opgeruimd verder. Je laat de boel netjes achter nadat deze mensen zo goed voor ons zijn geweest.
Als het zover is dat we gaan storten en we een permanent eind bedrag weten geven we nog een gil!
Lieve mensen, bedankt dat jullie er waren, voor sommige was het een wereldreis maar jullie hebben het toch gedaan!
Dat is een feit!Helen schreef:Als iemand het volk stil kan krijgen is zij het
Ja, echt wel
Maar nogmaals mijn complimenten Helen! Het was een leuke ruimte voor deze dag en goed geregeld allemaal. Bovendien erg gezellig.
Een mooi bedrag opgehaald tot nu toe
Maar nogmaals mijn complimenten Helen! Het was een leuke ruimte voor deze dag en goed geregeld allemaal. Bovendien erg gezellig.
Een mooi bedrag opgehaald tot nu toe
- Helen
- Contacteer:
Thanks
mooie is dat we niets kwijt waren aan de zaal zelf. Dat scheelt echt gigantisch!
mooie is dat we niets kwijt waren aan de zaal zelf. Dat scheelt echt gigantisch!
Zeker weten!
Ik was er niet maar zo te lezen was het goed georganiseerd. Dus van mij ook de complimenten
- Helen
- Contacteer:
Thanks Minka, volgend jaar ben je er bij hoop ik?
We blijven hopen Helen
- Helen
- Contacteer:
Jaaaa we missen je allemaal dus vingertjes zijn gekruist!
De volgende keer zetten we desnoods gewoon weer een stretcher voor je neer.
Dat zal ik niet zo snel meer doen op een stretcher gaan liggen op zo'n dag. Iets gevoel van aapje kijken maar kijk Mink daar nu liggen. Niet echt iets voor mij.
Ik geniet wel van de verhalen en foto's.
Ik geniet wel van de verhalen en foto's.
Dat snap ik wel, maar misschien kun je volgende keer gewoon voor een uurtje langskomen.