Frettenboekjes
Frettenboekjes
Twee leuke frettenboekjes met waarschijnlijk wat verouderde informatie maar wel met leuke foto's en gewoon grappig voor verzamelaars.
Startbod 3 euro
Startbod 3 euro
-
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Frettenboekjes
Ik bied 5 euro. Hartstikke leuk!
-
- Contacteer:
Dit is de eerste keer dat ik meedoe dus ik weet eigenlijk verder niet hoe het werkt
- yvonne
- Aantal fretten: 1
De veiling duurt gewoonlijk ongeveer 2 weken, wie aan het eind de hoogste bieder is, krijgt een privé bericht van Marjan en daarin wordt uitgelegd hoe je kan betalen en dan geef je door waar het naar opgestuurd kan worden. Dat is allesFerretMom-2016 schreef:Dit is de eerste keer dat ik meedoe dus ik weet eigenlijk verder niet hoe het werkt
Dus wel in de gaten houden wie er allemaal nog meer bied! Marjan geeft tijdig aan wanneer de veiling gesloten wordt, zodat je nog kan bieden als je dat wil. Ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb.
-
- Contacteer:
Zeker! Helemaal duidelijk, waarvoor dank!yvonne schreef:De veiling duurt gewoonlijk ongeveer 2 weken, wie aan het eind de hoogste bieder is, krijgt een privé bericht van Marjan en daarin wordt uitgelegd hoe je kan betalen en dan geef je door waar het naar opgestuurd kan worden. Dat is allesFerretMom-2016 schreef:Dit is de eerste keer dat ik meedoe dus ik weet eigenlijk verder niet hoe het werkt
Dus wel in de gaten houden wie er allemaal nog meer bied! Marjan geeft tijdig aan wanneer de veiling gesloten wordt, zodat je nog kan bieden als je dat wil. Ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb.
-
- Contacteer:
Dankjewel Marjan! Ja, ik kan eindelijk gebruikmaken van online bankieren. Nu kan ik eindelijk ook eens wat bijdragen aan de fretjes!
Ook deze veiling sluit komende dinsdag 11 juni om 18:00 uur!
Gefeliciteerd, de boekjes zijn voor jou! Je krijgt zo een pb van mij.FerretMom-2016 schreef:Ik bied 5 euro. Hartstikke leuk!