Voorstel rondje Roos en Angel

Hier kun je laten weten wie je bent, dit is niet verplicht maar wel leuk
Plaats reactie
Angel

Voorstel rondje Roos en Angel

Bericht door Angel »

Hoi allemaal,

Ik ben Angel, 28 jaar en sinds een jaar de verzorger van onze opoe Roosje. Roosje hebben we bij SdF gehaald. Roos is een echte luie dikzak, maar een wel getrainde dief. Onder het dressoir (waar die gekke monster onder past) moet ik regelmatig sokken, bh's, handdoeken en een enkele keer mijn telefoon vandaan halen. Verder is ze heel lief, maar helaas is zij ook een rauw voer slachtoffertje. We hebben nu nieuwe medicatie en het lijkt te helpen.

Ze is nu 7 en ik hoop dat we nog een aantal jaar van haar kunnen genieten!

Groetjes,

Angel
Bijlagen
20190427_132728.jpg
20190427_132728.jpg (3.51 MiB) 3894 keer bekeken
yvonne
Aantal fretten: 1

Re: Voorstel rondje Roos en Angel

Bericht door yvonne »

Welkom Angel en Roosje!
Wat een schatje is Roosje. Jammer dat zij ook een slachtoffer is van de rauw vlees problematiek, maar bij de wat oudere fretten schijnt het een wat minder heftig verloop te hebben en met medicatie redelijk goed onder controle te houden, in tegenstelling bij de jonge pups. Ik hoop dat je nog lang van Roosje mag genieten en ons mee laat genieten van de verhalen over haar. Ze klinkt in elk geval als een echte fret(ten dief) :mrgreen:
Mette

Bericht door Mette »

Och wat heerlijk zo'n lekker oud fretje :hart: . Welkom!
Angel

Bericht door Angel »

Dank je! Dat zal ik zeker gaan doen.

Ik heb geen idee hoe het bij de jongere fretten is, maar roos heeft er soms echt last van. Plat op de buik liggen, handdoeken bijten (vorig jaar, toen was ze echt ziek) en we moeten haar vaak dwingen om te eten. Al gaat dat nu met de nieuwe medicatie veel beter gelukkig.

Haha ze is zeker weten een echte fretten dief. Maar dat maakt het zo leuk. Ze is het eerst fretje dat ik heb mogen hebben, maar ik wil echt niet anders meer. Iets met verslavend enzo.. Haha! :D
Kick

Bericht door Kick »

Welkom Angel! Altijd leuk om weer verhalen van een nieuw forumlid te lezen.

En 7 jaar oud, dat hoor je helaas tegenwoordig niet veel meer. Ik hoop dat daar nog wat bijkomt en dat Roos het nog lang goed blijft doen :D
Angel

Bericht door Angel »

Dank jullie wel allemaal.

Ik hoop het ook, ze is zo leuk. Sinds ze de nieuwe medicatie heeft mokt ze ook iets vaker, wat ontzettend leuk is. Kleine dondersteen doet het goed :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Welkom op de Frettenvraagbaak! Leuk dat je je hebt aangemeld. :D
Angel

Bericht door Angel »

Dank je! :D
Karen

Bericht door Karen »

Welkom! Wat heerlijk dat je een dame op leeftijd nog een fijn huisje biedt :juich: :hart:
Ze ziet er schattig uit, maar we weten hier allemaal dat het boefjes kunnen zijn. Zo te lezen heb jij een echte :lol:

Leuk dat je de avonturen hier wilt delen.
Angel

Bericht door Angel »

Dank je wel. Juist omdat ze al op leeftijd was wilde ik haar graag hebben. Ook al had ze het goed bij SdF, vond ik het toch een fijn idee dat ze haar oude dagen bij ons kon verslijten. Ondertussen is ze niet meer weg te denken.

Als ik eenmaal doorheb hoe het hier op de site werkt, zal ik wat dingen van de kleine donder delen :D
Stridder

Bericht door Stridder »

Welkom! Fijn dat je haar een thuis kunt bieden! Hopelijk mag je lang van haar genieten.
Plaats reactie