Nash
Re: Nash
Wij zaten vanmiddag in de frettentuin en Nash was lekker aan het graven in zijn zandbak. Opeens vliegt er een eend de tuin in, zo in de waterbak van Nash. Omdat wij gelijk overeind schoten, vloog mama eend weer op de balustrade maar ze bleef interesse houden in de tuin en ook in Nash die gelijk aan kwam sluipen.
Ik had wat foto's gemaakt en net toen ik wilde gaan filmen vloog die stomme eend weer de waterbak in en ging Nash er op af en begon gelijk in haar staartveren te happen. Toen hebben we Nash maar even weg gepakt en de eend weg gelokt met eendenvoer want we zijn toch ook best wel gecharmeerd van onze huis eenden.
Ik had wat foto's gemaakt en net toen ik wilde gaan filmen vloog die stomme eend weer de waterbak in en ging Nash er op af en begon gelijk in haar staartveren te happen. Toen hebben we Nash maar even weg gepakt en de eend weg gelokt met eendenvoer want we zijn toch ook best wel gecharmeerd van onze huis eenden.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
In principe zouden ze ook bang voor de mens moeten zijn maar door het voeren zien ze het gevaar niet meer.
Als ze een keer bij iemand komen die nare ideeën heeft zijn ze de sjaak. Maar onderschat de eenden niet, ze kunnen behoorlijk meppen met die vleugels hahaha!
Als ze een keer bij iemand komen die nare ideeën heeft zijn ze de sjaak. Maar onderschat de eenden niet, ze kunnen behoorlijk meppen met die vleugels hahaha!
Ik heb net ook maar weer eens even mijn camera gepakt toen Nash in de tuin was. Ik moest de waterbak verschonen en daarna moest natuurlijk alles weer geïnspecteerd worden door meneer. En wat ben ik toch weer blij met de sportstand op de camera.