Marianne Boymans van stichting De Fret heeft al eerder een enkele Ferret nation kooi beschikbaar gesteld voor deze veiling en zij zou graag zien dat Pino deze kooi gaat bewonen. Daarom is de veiling van deze FN nu ook gesloten.
Ik zal de kooi gaan voorzien van het nodige beddengoed zodat Pino haar verzorgers daar in ieder geval niet meer over in hoeven zitten.
Doen jullie mee om Pino op deze manier tegemoet te komen? Stuur mij een pb zodat ik je betaalgegevens kan sturen om je donatie over te maken. Het hoeft geen grote bijdrage te zijn, alle kleine beetjes helpen!
Karen schreef:
Op dit moment logeert er een heel lief meisje bij mij, genaamd Pino ongeveer 2 jaar oud.
Geen vakantie fretje, maar wel tijdelijk. Een heel zielig verhaal eigenlijk.
Pino woonde bij een jong stel met een baby vlak bij ons, om de hoek eigenlijk. Hun huis is afgelopen zaterdag avond tot de grond toe afgebrand. Gelukkig is iedereen er levend uitgekomen, maar met de nodige trauma uiteraard. Ze hebben ook nog een kat en een tamme rat. Ze wonen nu tijdelijk op een kamertje van 3 x 4 met hun hele huishouden. Pino zat in een geleende rattenkooi en kan er niet los. Daarnaast hebben zij het ook heel erg druk om van alles te regelen...ze hebben niets meer en moeten ook tijdelijke woonruimte zien te vinden. Ze zijn erg aangeslagen, hun baby is erg van slag en huilt veel.
Voorlopig mag Pino hier dus logeren, zodat ze tot rust kan komen, een beetje opknappen en lekker frettig haar ding doen.
De eigenaren weten niet zo veel van fretten, maar willen graag leren. We gaan hun en Pino de goede weg opsturen