Geen idee, ik hoop van niet Binnen 2 weken komt er iemand van het immokantoor langs om ff een kijkje te nemen.Kick schreef:Balen Jan Zou het nog eventuele consequenties kunnen hebben?
De betere helft van Belinda :)
Re: De betere helft van Belinda :)
Even voor de niet-Belgen; wat is het immokantoor?
De makelaar die de contracten etc regelt voor onze huisbaas en voor ons Weet niet hoe je dat in NL noemt
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Heel vervelend Jan, maar als men bij de controle ziet hoe jullie fretten erbij zitten komt het vast en zeker goed.
Inderdaad niet leuk dat het achter jullie rug om gebeurd. Normaal zou je dat toch gewoon met elkaar moeten kunnen bespreken, het is maar net hoe je het brengt.
Sterkte ermee!
Inderdaad niet leuk dat het achter jullie rug om gebeurd. Normaal zou je dat toch gewoon met elkaar moeten kunnen bespreken, het is maar net hoe je het brengt.
Sterkte ermee!
Idd dat dacht ik dus ook wij leven hier met deel jongere en oudere mensen samen, vooral van hun had ik meer verwacht maar hoop dat volgende maandag wat meer licht kan werpen op de zaakyvonne schreef:Heel vervelend Jan, maar als men bij de controle ziet hoe jullie fretten erbij zitten komt het vast en zeker goed.
Sterkte ermee!
Nou zeg, wat een vervelende situatie en ik snap dat je er goed geïrriteerd door bent. Zou ik ook zijn. Wel denk ik net als anderen die al commentaar gegeven hebben. Laat ze maar komen, je hebt het goed voor elkaar en ze kunnen je niet pakken op goede en hygiënische verzorging. Laat ze maar met eigen ogen zien hoe jij je dieren houdt; een volgende keer zullen ze niet zo hard meer rennen denk ik.
Sterkte en ik duim dat het allemaal met een sisser zal aflopen
Sterkte en ik duim dat het allemaal met een sisser zal aflopen
Ff kleine update intss,
Heb met een redelijk aantal mensen gesproken, die ik intss tegen ben gekomen, waarvan ik dacht daar heb ik wat tegen gezegd of die moeten dan toch wel wat gemerkd hebben. Allemaal verschoten ze ervan en sommige wisten geeneens dat we fretten hadden. Dus nou overlast my ass.
Het boeit me eigenlijk al niet meer wie het gezegd heeft, toch wil ik er nog achtergaan om alleen het wat en waarom van de hele kwestie te snappen. Ben me hier echt al vanaf die telefoon de hele tijd aan het opfreten omdat gewoon iemand zich compleet onterecht met onze privé aan het moeien is.
Heb met een redelijk aantal mensen gesproken, die ik intss tegen ben gekomen, waarvan ik dacht daar heb ik wat tegen gezegd of die moeten dan toch wel wat gemerkd hebben. Allemaal verschoten ze ervan en sommige wisten geeneens dat we fretten hadden. Dus nou overlast my ass.
Het boeit me eigenlijk al niet meer wie het gezegd heeft, toch wil ik er nog achtergaan om alleen het wat en waarom van de hele kwestie te snappen. Ben me hier echt al vanaf die telefoon de hele tijd aan het opfreten omdat gewoon iemand zich compleet onterecht met onze privé aan het moeien is.
Laat je niet gek maken Jan
Diep ademhalen en tel tot 100.
Jij hebt niets verkeerd gedaan...het is hun probleem hè
Ben al over de 100 geraakt intss XD vind het gewoon nog altijd niet fijn dat mensen zo maar in men privacy zitten moeien zonder reden wssKaren schreef:Diep ademhalen en tel tot 100.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik snap je boosheid Jan, maar je schiet er niks mee op.
Het is verspilde energie en ergernis dus laat het gaan.
Het is verspilde energie en ergernis dus laat het gaan.
Nou blijkbaar vond onze huisbaas het niet belangrijk genoeg om zelf langs te komen. Makelaarskantoor was hier maar de huisbaas niet. Zij verrast wij verrast, want zij wist ook niet van veel.
Zeg ja blijkbaar heeft er iemand geklaagd over onze fretten. Ze wist zelf geeneens waar het over ging -.-' Dus ik uitgelegd waar het verhaal van de persoon over ging die ik aan de telefoon had voor het eerste gesprek. Zij zo ja ik snap echt niet dat hier iemand over geklaagd zou hebben. Ze was nog aardig onder de indruk van ons appartement ook. Wel beetje verrast toen ze de 2 ferretnations naast elkaar zag staan en gelijk vroeg hoeveel zitten er daar in Maar buiten dat leek voor haar alles wel in orde.
Weet nou nog altijd niet wat er tegen onze huisbaas gezegd is geweest maar zij gaat haar observaties doorgeven welke goed waren volgens haar en dan moet de huisbaas maar zien of hij nog langs wil komen of niet. Wel hij zal nog wel moeten want ze vroeg of wij nog gebreken hadden aan het appartement
Zeg ja blijkbaar heeft er iemand geklaagd over onze fretten. Ze wist zelf geeneens waar het over ging -.-' Dus ik uitgelegd waar het verhaal van de persoon over ging die ik aan de telefoon had voor het eerste gesprek. Zij zo ja ik snap echt niet dat hier iemand over geklaagd zou hebben. Ze was nog aardig onder de indruk van ons appartement ook. Wel beetje verrast toen ze de 2 ferretnations naast elkaar zag staan en gelijk vroeg hoeveel zitten er daar in Maar buiten dat leek voor haar alles wel in orde.
Weet nou nog altijd niet wat er tegen onze huisbaas gezegd is geweest maar zij gaat haar observaties doorgeven welke goed waren volgens haar en dan moet de huisbaas maar zien of hij nog langs wil komen of niet. Wel hij zal nog wel moeten want ze vroeg of wij nog gebreken hadden aan het appartement
Mooi dat het met een sisser afloopt, was natuurlijk ook wel te verwachten.
Fijn Jan!
Gelukkig maar Jan, dat het zo is afgelopen! Kun je weer rustig slapen
*boos want had tot half 2 s'nachts wassen zitten draaien om alle frettenwas weg te werken*
Ben blij dat de makelaar zo een goede indruk had maar weet nog altijd niet wat er gezegd is geweest achter onze rug om. Vind het lullig dat onze huisbaas er niet bij was. Het was in hun opdracht immers en zij hebben het kantoor gecontacteerd. Maar die goede indruk van de makelaar geeft me wel wat vertrouwen. Ze zouden ons nog contacteren als ze de huisbaas gesproken hadden maar dat is nog niet gebeurt
Belin schreef:*boos want had tot half 2 s'nachts wassen zitten draaien om alle frettenwas weg te werken*
Zoals ik had verwacht. Jij leert hen gewoon een lesje ipv andersom
toch na vandaag weer ff......