Super zeg!
Toevallig het mooie houten hok van Facebook (wat ooit van Nanja was)?
Smokey
Re: Smokey
Dat zou leuk zijn
Nope, niet dat mooie houten hok. Ik zal binnenkort wel een paar foto's ervan posten.
Tandartsafspraak ging goed en hij was in record tempo weer wakker. Dagen erna iets minder lekker geweest maar was echt minimaal qua klachten. Inmiddels heeft hij in een paar uurtjes tijd een nieuwe speelhengel gesloopt met een muis die een soort fluitgeluidjes maakt. Rip muis... Hij vind m zo leuk dat ik er binnenkort denk ik nog een aantal voor hem ga bestellen: was maar een paar euro bij Zooplus.
Tandartsafspraak ging goed en hij was in record tempo weer wakker. Dagen erna iets minder lekker geweest maar was echt minimaal qua klachten. Inmiddels heeft hij in een paar uurtjes tijd een nieuwe speelhengel gesloopt met een muis die een soort fluitgeluidjes maakt. Rip muis... Hij vind m zo leuk dat ik er binnenkort denk ik nog een aantal voor hem ga bestellen: was maar een paar euro bij Zooplus.
Zeker geen filmpje gemaakt?
Ooh hebben ze die hengels weer? Die zijn hier ook altijd veruit favoriet geweest, maar enige tijd niet te koop.
Snap helemaal dat hij daar dol op is
Snap helemaal dat hij daar dol op is
Uhm nee sorry Marjan Ik maak echt heel weinig foto's ook maar van hem moet ik zeggen (en ze zijn ook nog 9/10x onscherp...)
@Karen: Ja joh, hij vond m fantastisch! Ik vond t ook heerlijk om m zo ervan te zien genieten.
@Karen: Ja joh, hij vond m fantastisch! Ik vond t ook heerlijk om m zo ervan te zien genieten.