Mister X aka Tweetie
Re: Mister X aka Tweetie
Jup...maar met de warmte de afgelopen dagen had ik in huis ook blote benen en voeten. Bloot vlees is hap
Hoe gaat het nu met Tweetie?
Hij is eigenlijk wel stabiel. Krijgt zijn medicatie en de ene dag gaat iets beter dan de andere, maar het valt helemaal niet tegen Het is zo’n heerlijk mokkerig spring in ‘t veld ventje Het bijten is ook helemaal over en hij geniet er nu zelfs af en toe van om even in mijn armen te liggen. Het leukst vindt hij het om in mijn nek te kruipen en met mijn haar te klieren
Alleen blote voeten, die zijn nog van hem :twisted:
*klopt heel hard af!
Alleen blote voeten, die zijn nog van hem :twisted:
*klopt heel hard af!
Klinkt als heerlijk genieten.
Klinkt top!
Dat is zeker zoMarjan schreef:Klinkt als heerlijk genieten.
Tweety heeft ondertussen een aardige dip gehad en hij staat weer op de antibiotica. Daar blijft hij voorlopig ook op. Hij is er goed van aan het opknappen en weer lekker vrolijk en ondeugend
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het gaat met ups en downs he...
Maar gelukkig knapt hij weer wat op, al is het dankzij de medicatie, het is dan maar zo.
Knuffel voor Tweety
Maar gelukkig knapt hij weer wat op, al is het dankzij de medicatie, het is dan maar zo.
Knuffel voor Tweety
Zo herkenbaar helaas. Maar nu gelukkig weer naar de positieve kant
Zeker herkenbaar maar als hij het er goed op doet moet het maar gewoon.
Tweets is gisteren bij Hanneke geweest. Over het algemeen heel stabiel gebleven, wat op dit moment naar tevredenheid is. Uitslagen waren ongeveer gelijk gebleven en bij haar eigen onderzoek waren de nieren iets minder gevoelig en de buik minder gespannen (wat morgen bijv al weer anders kan zijn) maar hij was weer slechter op keel en oren en misselijkheid. Die arme vent gilde het uit toen hij in zijn nekvel gepakt werd. Dat doet hij hier thuis ook, dus ik check hem niet meer voor oormijt. Ik geef liever een keertje Stronghold voor niets in zijn geval, dan dat ik hem iedere keer zo’n pijn moet doen.
Er is ontlasting opgestuurd voor kweek en het is even afwachten wat daar uit gaat komen.
Voorlopig houden we dus nog even vol met hem. Zolang hij stabiel blijft, met nog een aantal randvoorwaarden, denk ik dat hij nog genoeg plezier heeft. Het is echt een grensgeval.
Ondertussen is zijn winterjas begonnen te groeien en wordt hij zo zacht en wollig ook is hij een knuffelkont aan het worden. Nog wel korte momentjes, maar hij komt steeds vaker even bij me om een knuffel te halen en blijft ook even liggen voor kriebels als ik hem uit zijn kooi haal. En blijft een vrolijke stuiterbal voor de korte momenten.
Er is ontlasting opgestuurd voor kweek en het is even afwachten wat daar uit gaat komen.
Voorlopig houden we dus nog even vol met hem. Zolang hij stabiel blijft, met nog een aantal randvoorwaarden, denk ik dat hij nog genoeg plezier heeft. Het is echt een grensgeval.
Ondertussen is zijn winterjas begonnen te groeien en wordt hij zo zacht en wollig ook is hij een knuffelkont aan het worden. Nog wel korte momentjes, maar hij komt steeds vaker even bij me om een knuffel te halen en blijft ook even liggen voor kriebels als ik hem uit zijn kooi haal. En blijft een vrolijke stuiterbal voor de korte momenten.
Mooi om te horen dat hij stabiel blijft, ook al blijven die oortjes altijd wel een dingetje.
Rot oren
Ik moet er nog aan wennen dat Hanneke weer open is . Probeer haar nog steeds te ontlasten. Tweetie heeft maar geluk met zo'n baasje en goede zorg!
Dank je Mette.
Ik maakte me wel wat zorgen want Tweety had veel moeite om weer bij te komen van de trip vrijdag. Een beste stap achteruit gedaan de afgelopen dagen, maar vanochtend was mijn kereltje er weer Heerlijk stuiteren en speels tegen me opspringen om aandacht te vragen. Ik hoop dat hij in een paar dagen weer verder opknapt als in zijn verloren gewicht er weer bij en de misselijkheid weer terug naar gebruikelijk voor hem.
Ik maakte me wel wat zorgen want Tweety had veel moeite om weer bij te komen van de trip vrijdag. Een beste stap achteruit gedaan de afgelopen dagen, maar vanochtend was mijn kereltje er weer Heerlijk stuiteren en speels tegen me opspringen om aandacht te vragen. Ik hoop dat hij in een paar dagen weer verder opknapt als in zijn verloren gewicht er weer bij en de misselijkheid weer terug naar gebruikelijk voor hem.
Een bezoekje aan Hanneke laat geen enkele fret koud. Ik hoop ook dat hij weer snel de oude is
Gistermiddag geprobeerd wat plaatjes te schieten van Tweety, maar echt meewerken wilde meneer niet
De meesten zagen er ongeveer zo uit; wel super schattig
Lekkere wolliebollie
De meesten zagen er ongeveer zo uit; wel super schattig
Lekkere wolliebollie
schattig!!
Zeker schattig!