Kerstactie stichting De Fret 2019
- Frettenvraagbaak
Kerstactie stichting De Fret 2019
Ook dit jaar heeft Stichting De Fret een Kerstactie om zoveel mogelijk fretten in de opvangen te helpen met giften.
En dit keer is er speciale aandacht voor Werkgroep Fret FRCoV mutatie die geld inzamelt voor het onderzoek en behandelmethoden naar het nieuwe systemisch Corona virus waar vele fretten mee besmet zijn geraakt.
Wil jij ook meedoen en op die manier een (of meerdere) fretten een mooie Kerst geven, kijk dan op http://www.kerstfretten.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En dit keer is er speciale aandacht voor Werkgroep Fret FRCoV mutatie die geld inzamelt voor het onderzoek en behandelmethoden naar het nieuwe systemisch Corona virus waar vele fretten mee besmet zijn geraakt.
Wil jij ook meedoen en op die manier een (of meerdere) fretten een mooie Kerst geven, kijk dan op http://www.kerstfretten.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Kerstactie stichting De Fret 2019
Jullie doen toch wel mee aan de actie?
Ik zie nog niet veel kerstmannen/vrouwen
Ik zie nog niet veel kerstmannen/vrouwen
Ja hoor
Maar inderdaad, het loopt niet erg...
Maar inderdaad, het loopt niet erg...
Ik denk dat heel frettenland een beetje doodgeslagen is sinds het virus. Ik doe zelf vaak pas dichter bij de kerst mee als ik mee doe .
Ja wij doen weer mee
Viel mij ook op dat het niet echt storm loopt. Dacht juist ik wacht even want de eerste gaan altijd snel
Viel mij ook op dat het niet echt storm loopt. Dacht juist ik wacht even want de eerste gaan altijd snel
Ik ga er het weekend even voor zitten.
- yvonne
Ik heb al 3 fretten verwend, maar ik kan ze niet allemaal doen
Dat gevoel heb ik ook MetteMette schreef:Ik denk dat heel frettenland een beetje doodgeslagen is sinds het virus.
- yvonne
Nou dan moeten we het weer tot leven wekken, het geld is hard nodig.
Als iedereen nou iets doet dan komen we met elkaar vast een heel eind. We moeten het met z’n allen doen!
Als iedereen nou iets doet dan komen we met elkaar vast een heel eind. We moeten het met z’n allen doen!
Zo is dat!
Nou oké dan, heb alvast twee bino's verwend.
- yvonne
Marjan schreef:Nou oké dan, heb alvast twee bino's verwend.
Ik zag het
Ik heb een bijdrage aan Frou Frou gegeven...maar zou ze het liefst allemaal wat willen geven
Ik heb een bijdrage aan Frou Frou gegeven...maar zou ze het liefst allemaal wat willen geven
Iedereen bedankt voor de kerstvrouwen. Het loopt inderdaad wat traag. Hopelijk dat het wat bijtrekt want juist de opvangen hebben de donaties hard nodig met al die zieke fretten.
En Frou frou hoopt genoeg geld op te halen voor de genezing van al de zieke fretten.
En Frou frou hoopt genoeg geld op te halen voor de genezing van al de zieke fretten.
Kop op mensen, doe mee met de kerstactie en laten we het met zijn allen weer een succes van maken!
Vooral de Belgische fretjes bleven wel erg lang met maar 2 kerstmannen staan dus die heb ik nu maar even verwend.
Het hoeft helemaal geen rib uit je lijf te zijn om te doneren, je kunt om verzendkosten te besparen (die kunnen aardig oplopen naar België) ook iets uit de webwinkel van SDF uitkiezen. Waktham of stronghold kun je per zakje of per pipetje doneren. En ook Virbac brokjes kun je in kleine porties van 500 gram doneren dus het hoeft helemaal niet veel te kosten. SDF zorgt er vervolgens voor dat jouw bestelde spulletjes worden verzonden naar de opvang.
Dus meld je aan op de kerstfrettensite en neem eens een kijkje in de webwinkel van de kerstactie, je maakt er vele fretten blij mee.
Vooral de Belgische fretjes bleven wel erg lang met maar 2 kerstmannen staan dus die heb ik nu maar even verwend.
Het hoeft helemaal geen rib uit je lijf te zijn om te doneren, je kunt om verzendkosten te besparen (die kunnen aardig oplopen naar België) ook iets uit de webwinkel van SDF uitkiezen. Waktham of stronghold kun je per zakje of per pipetje doneren. En ook Virbac brokjes kun je in kleine porties van 500 gram doneren dus het hoeft helemaal niet veel te kosten. SDF zorgt er vervolgens voor dat jouw bestelde spulletjes worden verzonden naar de opvang.
Dus meld je aan op de kerstfrettensite en neem eens een kijkje in de webwinkel van de kerstactie, je maakt er vele fretten blij mee.
- yvonne
Ach...ik heb er nog maar een paar extra verwend
En onze kerst-logé Tweety staat nu in de kerstactie
En onze kerst-logé Tweety staat nu in de kerstactie
Doe je goed!
heb als het goed is ook 2 albino's verwend