Mister X aka Tweetie
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Mister X aka Tweetie
Ik duim met je mee!
Ik hoop ook op goed nieuws
Op sommige punten knapt Tweety enorm op! Hij heeft echt het voorjaar in zijn bol en is heerlijk enthousiast aan het spelen, huppelen, mokken en ontdekken. Hij geniet ook weer van het buiten spelen met dit mooie weer.
Een van de aandachtspuntjes is toch wel zijn oren. Die spelen duidelijk wat meer op momenteel...
Een van de aandachtspuntjes is toch wel zijn oren. Die spelen duidelijk wat meer op momenteel...
Heerlijk om hem te zien opknappen. Van z'n oortjes is wel weer minder.
Vandaag weer op controle geweest met Tweety.
Zoals verwacht heeft hij erg veel last van zijn oren. Ze zijn bijzonder pijnlijk. Arm ventje.
Verder heeft de medicatie niet zo veel effect gehad dat hij helemaal parasiet vrij is. Het is wel flink verbeterd.
Omdat hij toch ook nog steeds afwijkingen in urine vertoont en ook veel misselijkheid blijft tonen, krijgt hij langdurig Synulox en een korte kuur van een ander pittig antibioticum.
Over twee maanden weer controle.
Zoals verwacht heeft hij erg veel last van zijn oren. Ze zijn bijzonder pijnlijk. Arm ventje.
Verder heeft de medicatie niet zo veel effect gehad dat hij helemaal parasiet vrij is. Het is wel flink verbeterd.
Omdat hij toch ook nog steeds afwijkingen in urine vertoont en ook veel misselijkheid blijft tonen, krijgt hij langdurig Synulox en een korte kuur van een ander pittig antibioticum.
Over twee maanden weer controle.
- yvonne
Arme Tweety, oorpijn is echt niet fijn
Beterschap, hopelijk knapt hij gauw weer een beetje op.
Beterschap, hopelijk knapt hij gauw weer een beetje op.
Zielig hoor, ook van mij beterschap.
Dank jullie, beterschap wensen zijn doorgegeven
Tweety is klaar met zijn antibiotica kuur (behalve synulox, wat langdurig doorgaat) en hij is zo enorm opgeknapt
Er is een rennend, vliegend, stuiterend en mokkend mannetje in huis Hij heeft zo heerlijk veel fretten energie en speelt vol overgave. Ook heeft hij er zelf voor gekozen om buiten te slapen, die luxe heeft hij Hij komt binnen om even te spelen en zijn waltham te eten en als hij wil gaat hij naar buiten, waar hij zich kostelijk vermaakt bij de vijver en in de plantenstrook. Rui noemt hem al Junglefret
Zo af en toe heeft hij een minuutje tijd om te knuffelen
Oh en hij slaapt zooo cute. Op zijn rug in het mandje, met de rand als hoofdkussen en dan de deken net tot zijn kinnetje Hopelijk lukt het om het een keer op de foto te zetten.
Er is een rennend, vliegend, stuiterend en mokkend mannetje in huis Hij heeft zo heerlijk veel fretten energie en speelt vol overgave. Ook heeft hij er zelf voor gekozen om buiten te slapen, die luxe heeft hij Hij komt binnen om even te spelen en zijn waltham te eten en als hij wil gaat hij naar buiten, waar hij zich kostelijk vermaakt bij de vijver en in de plantenstrook. Rui noemt hem al Junglefret
Zo af en toe heeft hij een minuutje tijd om te knuffelen
Oh en hij slaapt zooo cute. Op zijn rug in het mandje, met de rand als hoofdkussen en dan de deken net tot zijn kinnetje Hopelijk lukt het om het een keer op de foto te zetten.
Klinkt geweldig en schattig. Nu wel benieuwd naar die foto.
Wat een superleuk berichtje en goed nieuws. Ik zie het helemaal voor me. Goed man dat hij zo lekker gaat!
Echt heerlijk om te horen, hoop dat dit doorzet.
Heerlijk om te lezen dit soort dingen
Hopelijk stuitert er later dit jaar er ook weer 1 in huis bij ons
Hopelijk stuitert er later dit jaar er ook weer 1 in huis bij ons
Oh echt Trea?
En top dat Tweeters zo goed gaat
En top dat Tweeters zo goed gaat
Het blijft kriebelen hè Trea?
- yvonne
Heerlijk om te horen dat Tweetie zo goed gaat
Ik zie dat ik al enige tijd niets meer over Tweety heb gemeld
Tsja en ik kan ook geen goed nieuws melden helaas....na een paar maanden van diepe dips en korte ups, is het nu tijd om hem te laten gaan Hij krijgt al enige tijd maximale ondersteuning, met pijnstillers en nog wil hij niet weer stabiliseren. Het een gaat soms wat beter, maar het ander dan weer slechter. Ondanks de pijnstillers laat hij elke dag pijn zien en heeft hij constant last van zijn oren, misselijkheid en keel.
Volgende week dinsdag wordt zijn laatste reis naar Giessen
Tsja en ik kan ook geen goed nieuws melden helaas....na een paar maanden van diepe dips en korte ups, is het nu tijd om hem te laten gaan Hij krijgt al enige tijd maximale ondersteuning, met pijnstillers en nog wil hij niet weer stabiliseren. Het een gaat soms wat beter, maar het ander dan weer slechter. Ondanks de pijnstillers laat hij elke dag pijn zien en heeft hij constant last van zijn oren, misselijkheid en keel.
Volgende week dinsdag wordt zijn laatste reis naar Giessen
- yvonne
Heel verdrietig Karen, maar je hebt echt alles gedaan wat mogelijk was.
Dit is een beslissing uit liefde.
En liefde is soms loslaten, hoe moeilijk dat ook is.
We zien elkaar aankomend weekend, maar ik wil je nu alvast heel veel sterkte en kracht toewensen.
En dan ga ik Tweetie nog even knuffelen
Dit is een beslissing uit liefde.
En liefde is soms loslaten, hoe moeilijk dat ook is.
We zien elkaar aankomend weekend, maar ik wil je nu alvast heel veel sterkte en kracht toewensen.
En dan ga ik Tweetie nog even knuffelen
Ach Karen toch. Je kiest ook wel de moeilijkste patienten so to say. En dat kan jij. Maar dat komt ook met een hoop zorgen en verdriet. Geniet nog even van hem!