Candalf word mager en gedraagt zich anders.
Re: Candalf word mager en gedraagt zich anders.
Kort maar krachtig
Ik duim dat het meevalt bij de dierenarts voor Candalf
Ik duim dat het meevalt bij de dierenarts voor Candalf
-
- Aantal fretten: 2
Ik heb enorm goed nieuws.
(Sorry voor de late update)
Ik ben naar de dieren arts gegaan en heb hem meteen laten castereren.
De dieren arts zei dat hij mager word omdat hij constant zit rond te rennen etc hij kan geen seconden stil kan zitten dus hij verbrand alles meteen en hij komt uit een jachtlijn wat er ook voor zorgt dat hij slank gebouwd is.
Het krabben etc was door de hormonen hij had geen oormijt of zo eigenlijk was hij compleet gezond .
Dus alles is gewoon goed gekomen gelukkig
(Sorry voor de late update)
Ik ben naar de dieren arts gegaan en heb hem meteen laten castereren.
De dieren arts zei dat hij mager word omdat hij constant zit rond te rennen etc hij kan geen seconden stil kan zitten dus hij verbrand alles meteen en hij komt uit een jachtlijn wat er ook voor zorgt dat hij slank gebouwd is.
Het krabben etc was door de hormonen hij had geen oormijt of zo eigenlijk was hij compleet gezond .
Dus alles is gewoon goed gekomen gelukkig
Goed om te horen!
Dat is fijn!
Hoe gaat het nu met je frutsels?
-
Heel goed hij zal mager blijven maar hij is wel rustiger geworden verder verder heeft hij er 2 maatjes bij waar hij geweldig mee kan spelen 1 vrouwlijke fruns en 1 manelijke fret van mijn moeder.
En we hebben een nieuw huis dus er is ruimte voor een niewe buiten ren.
En we hebben een nieuw huis dus er is ruimte voor een niewe buiten ren.
Oh wat goed om te horen. Dat magere herken ik wel, ben bang dat mijn dametje ook een slanke den zal blijven.
Heel veel plezier in je nieuwe huisje
Ben benieuwd naar de foto’s van de nieuwe ren.
Heel veel plezier in je nieuwe huisje
Ben benieuwd naar de foto’s van de nieuwe ren.
-
Als de ren klaar is zal ik fotos sturen heb nu een grasveld maar moet eerst een vijver verplaatsen om genoeg ruimte te krijgem.
Genoeg werk nog dus, altijd wel he met een nieuw huisje..succes
-
Heb je al leuke foto’s van je nieuwe frutzels?
-
wat oudere foto's toen we ze net kregen
Jeetje ik ben wat verbaasd om dit te lezen. 2 fretten erbij en samen spelen. Ik had nog aangegeven om dit niet te doen, omdat het toch solitaire dieren zijn.
Hou ze goed in de gaten dat ze geen stress van elkaar krijgen. Het lijkt soms allemaal zo leuk het samen spelen maar dit kan echt negatieve stress geven aan je fretten.
Vooral een fruns is naar mijn idee een apart soort dier om te houden en bij andere fretten te zetten.
Ik weet dat je het goed met je fretten wilt doen dus hou het goed in de gaten het samenspel.
Hou ze goed in de gaten dat ze geen stress van elkaar krijgen. Het lijkt soms allemaal zo leuk het samen spelen maar dit kan echt negatieve stress geven aan je fretten.
Vooral een fruns is naar mijn idee een apart soort dier om te houden en bij andere fretten te zetten.
Ik weet dat je het goed met je fretten wilt doen dus hou het goed in de gaten het samenspel.
-
Heb ze in apparte verblijven zitten en ze lopen voornamelijk appart los alleen soms mogen ze een uurtje samen spelen en de fruns is de enigste die in mijn schuur weet te komen dus als er tijdens het spelen te veel stress komt kan ze gewoon weg gaan.
Wat een heerlijke koppies.
Maar wat jammer dat je niets gedaan hebt met het advies van Minka. Ik hoop maar dat dit niet ten koste gaat van de gezondheid van je fretten.
Maar wat jammer dat je niets gedaan hebt met het advies van Minka. Ik hoop maar dat dit niet ten koste gaat van de gezondheid van je fretten.
-
Ik weet dat fretten solitair zijn en wat ik vergeten ben te vermelden is dat zijn maatjes er voor tijdelijk zijn die zijn van moeder en haar vriend waar ik momenteel even bij woon tot mijn nieuwe huis 100procent in orde is.
Oh gelukkig, ik ben blij dat te horen.
Maar ik zou het dan ook niet als tijdelijk maatjes zien hoor, ik zou ze echt zoveel mogelijk van elkaar gescheiden houden, daar voorkom je een hoop stress en uiteindelijke gezondheidsproblemen mee.
En ik zou wel weer eens wat recentere foto's willen zien.
Maar ik zou het dan ook niet als tijdelijk maatjes zien hoor, ik zou ze echt zoveel mogelijk van elkaar gescheiden houden, daar voorkom je een hoop stress en uiteindelijke gezondheidsproblemen mee.
En ik zou wel weer eens wat recentere foto's willen zien.
Wat een lieve frutzels zo iniminie nog..
-
Ze willen niet stil zitten dit zijn de beste foto's die ik zo snel kon maken
- Bijlagen
-
- 20200927_111336.jpg (4.01 MiB) 4008 keer bekeken
-
- 20200927_111536.jpg (3.51 MiB) 4008 keer bekeken
-
- 20200927_111831.jpg (4.03 MiB) 4008 keer bekeken
Stil zitten? Wat is dat..