Forumproblemen

Algemene info, forumregels en je kunt hier terecht voor (technische) vragen en opmerkingen over het forum
Kick
Aantal fretten: 1

Re: Forumproblemen

Bericht door Kick »

Inderdaad... We hebben destijds besloten om haar postings te laten staan omdat anders sommige topics niet meer klopten.

Maar het is vreemd om dat weer te zien en te lezen...
Helen
Aantal fretten: 2
Contacteer:

Bericht door Helen »

Best wel... ach misschien is het teken van haar. Zo gemakkelijk kom je niet van mij af, denkt ze misschien (haar kennende) :lol:
Marjan

Bericht door Marjan »

Opnieuw problemen met mails van en naar info@frettenvraagbaak.nl. O.a. heeft dat consequenties voor nieuwe gebruikers die later dan normaal zullen worden geactiveerd.
Het is wederom doorgegeven aan een van onze technische mannen dus hopelijk is dit weer snel opgelost. :)
Kick

Bericht door Kick »

Helaas zijn er weer problemen met onze mail. Excuses! We gaan er mee aan de slag :oops:
Kick

Bericht door Kick »

Mailen kan weer 8-)
Forumbeheer
Beheerder

Bericht door Forumbeheer »

De hele ochtend heeft het forum en de Wiki eruit gelegen, ook afgelopen zaterdag waren er problemen met posten en verscheen er een foutmelding. Dit lag dus niet aan je eigen PC of verbinding.
Inmiddels is het probleem weer opgelost, we zullen ons best doen om dit niet vaker te laten gebeuren. Maar mocht je de afgelopen tijd of komende tijd problemen hebben met inloggen of posten op het forum, laat het dan hier weten zodat ons duidelijk wordt hoe regelmatig dit voorkomt.
Nikitha

Bericht door Nikitha »

Hallo,
Ik ben hier nog maar nieuw en zou graag zelf een vraag stellen maar vind nergens hoe ik dit moet doen. Reageren op een bestaande vraag lukt blijkbaar wel maar ik vind nergens waar ik een nieuwe vraag kan starten. Kan iemand mij dit uitleggen? Alvast bedankt.
yvonne

Bericht door yvonne »

Nikitha over welk onderwerp gaat je vraag?

Als je b.v een vraag hebt over voeding, dan kijk je bij : forumoverzicht, voeding en dan kun je links bovenin "nieuw onderwerp" aanklikken en daar je vraag stellen. Ik hoop dat het zo duidelijk is?
Stridder

Bericht door Stridder »

Forumbeheer schreef:De hele ochtend heeft het forum en de Wiki eruit gelegen, ook afgelopen zaterdag waren er problemen met posten en verscheen er een foutmelding. Dit lag dus niet aan je eigen PC of verbinding.
Inmiddels is het probleem weer opgelost, we zullen ons best doen om dit niet vaker te laten gebeuren. Maar mocht je de afgelopen tijd of komende tijd problemen hebben met inloggen of posten op het forum, laat het dan hier weten zodat ons duidelijk wordt hoe regelmatig dit voorkomt.
Ik had een tijdje terug dat ik niet op het forum kwam, zowel op de telefoon als de desktop niet. Ik weet niet meer precies wanneer en wat de tekst was die versteen, maar volgens mij wel een week of langer geleden. Het was niet een inlog probleem, ik kwam helemaal niet op het forum.
Kick

Bericht door Kick »

Dat zal een korte hickup van de database zijn geweest. Afgelopen weekend dacht ik.

Mocht het nog een keer voorkomen, maak een screenprint van de foutmelding en mail deze naar info@frettenvraagbaak.nl.
Frettenvraagbaak

Bericht door Frettenvraagbaak »

Let op; vanavond tussen ongeveer 22:45 en 23:15 zal er onderhoud worden gepleegd waardoor het forum en de site gedurende die periode niet bereikbaar zijn.
Kick

Bericht door Kick »

Helaas heeft het forum er een tijdje uit gelegen vanwege de werkzaamheden. Hier werkt alles weer :D
Karen

Bericht door Karen »

Het forum werkt prima, ook overal slotjes. De wiki is nog steeds niet te zien.
Marjan

Bericht door Marjan »

Hier niet, vooral bij inloggen en zoals nu het plaatsen van een reactie, is de site niet beveiligd en krijg ik ook gelijk de foutmelding.
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (26.9 KiB) 8366 keer bekeken

Knipsel2.JPG
Knipsel2.JPG (25.92 KiB) 8365 keer bekeken
Kick

Bericht door Kick »

Er zijn wel degelijk problemen.

Ik heb de hoster de inloggegevens van onze testgebruiker Goliath gemaild en gevraagd of hij hiermee wil inloggen om zelf te zien wat er misgaat.
Stridder

Bericht door Stridder »

Screenshot_20200619-142355.jpg
Screenshot_20200619-142355.jpg (227.13 KiB) 8352 keer bekeken
Dit zegt die bij mij er over.
Marjan

Bericht door Marjan »

Dank voor het plaatsen, komt inderdaad op hetzelfde neer. Er wordt aan gewerkt heb ik begrepen, hopelijk is het snel opgelost.
Karen

Bericht door Karen »

Wat bizar dat behalve de wiki het op de ipad hier geen problemen geeft? :?:
Marjan

Bericht door Marjan »

Geen idee hoe dat kan, op mijn laptop geeft 'ie die meldingen. Overigens nu alleen nog maar bij het plaatsen van een reactie dus ze zijn er wel mee bezig.
De Wiki zal een groter probleem zijn ben ik bang, net als de vorige keer met een verhuizing. Maar ik heb er vertrouwen in dat dat ook goed komt.
Kick

Bericht door Kick »

Je moet goed kijken naar je adresbalk; zodra je een bericht bekijkt veranderd het slotje naar een uitroepteken.

Het posten op zich gaat wel weer goed maar het is nog niet helemaal in orde.
Plaats reactie