Ik denk dat het een vertekend beeld geeft :p behalve dat lieve koppie dan dat is echt wel zo haha ze is idd 3 jaar oud , in december word ze 3,5. Die foto is ookal wel van even geleden natuurlijk , nu ze ziek is zit er natuurlijk wat minder energie in , maar normaal is ze heel speels en toch redelijk actief , volgt je overal naar toe , mokt als ze speelt op een vrolijke manier dus niet zwaar mokken maar eerder hoog , kortademig is ze opt moment wel een beetje als ze inspant , maar dat heeft ze normaal ook niet , maar tis even wachten op de uitslag nu , ze is altyd super gezond geweest behalve de laatste maand nu , maar er word wat aan gedaan ! Naar haar hartje word altijd geluisterd tijdens een DA bezoekje , wat betekent , gepalpeerd ? Even wat meer uitleg ajb :pMarjan schreef:Ik schrik met name een beetje van de vierde foto, die in het bad. Ik hoop dat het aan de foto ligt maar ik vind haar buik enorm in vergelijking met de rest van haar lichaam.
Uit je eerste posting maak ik op dat ze nu 3 jaar zou zijn?
Dus ik heb eigenlijk gelijk wat meer vragen over haar gedrag; o.a. is zij voldoende actief en speels of is ze snel moe en uitgespeeld? Valt het je wel eens op dat ze kortademig is tijdens of na het spelen? En is er wel eens naar haar hartje geluisterd en is haar buikstreek wel eens gepalpeerd door de dierenarts en dan met name ook op de grootte van haar milt?
Ik hoop dat de foto een vertekenend beeld geeft, dat kan ik namelijk niet goed zien op de overige foto's want ik maak mij daar wel een beetje zorgen om eerlijk gezegd.
Ze heeft trouwens wel een ontzettend lief koppie.
Groetjes