Het was gedroogd, en niet (meer) flexibel
Ja, das het schedeltje... maar dan zoek ik verder *Amyyyyyyyyyyy!! Bewaar die andere onderdelen!! Eet erom heen!!*
Haha, malle Amy. Maar was dit een rat dan? Want die stukjes hier waren echt nadat het gedroogd was ook nog flexibel, zoals een nagel zeg maar. Maar dat was ook wel een kleine muisje.
Wij waren laatst bij Nanja voor prooi en op haar verzoek had ik de twee stukjes mee genomen maar toen ze het zo zag, herkende zij het toch als delen van het schedeltje.
Ja dat is natuurlijk heel erg schrikken!! Dat vond ik in het begin ook het enge van hele prooi geven aan mijn dieren. Totdat ik een keer een kitten bijna in een brokje zag stikken. Zoiets is heel erg naar, maar kan dus met alle soorten eten gebeuren
Wel goed te weten wat het was, dat Nanja het herkende als een schedeltje.....
Tsja, ze kunnen zich ook verslikken in een brokje, het blijft altijd maar hopen dat het goed blijft gaan, wat ze ook eten.....
Oohhh, mooi dat het opgelost is, had nog een stukje in de kooi gevonden, en moest nog foto's van maken, *zoekt op bureau, onder papieren, entingsboekjes, en zo...* Maar dat is nu niet meer nodig