Zomaar...
Re: Zomaar...
Nou, ik ook! Het is net een fret, zelfs nog veel meer aanhankelijk, zoooo schattig!
Bizarre dingen soms... https://www.boredpanda.com/accidental-s ... periments/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag was op RTL4 bij het programma Eigen Huis & Tuin een item over de fret. Dierenarts Piet Hellemans, bekend van TV, vertelde kort iets over het hebben en houden van de fret.
Helaas vertelde hij op de vraag of je een fret alleen moest houden of niet dat 'de meningen er nog over verschilden' maar dat de fret best, als ze samen waren opgegroeid, ook samen konden worden gehouden.
Kijk het programma terug via Uitzendinggemist.nl als je het wilt zien.
Helaas vertelde hij op de vraag of je een fret alleen moest houden of niet dat 'de meningen er nog over verschilden' maar dat de fret best, als ze samen waren opgegroeid, ook samen konden worden gehouden.
Kijk het programma terug via Uitzendinggemist.nl als je het wilt zien.
Jammer dat zo'n arts zulke eenzijdige info verspreid.
Had het gelezen op fb dat frettig gestoord er was. Zal het terug kijken
Frettig gestoord zelf niet, wel een fret van hun en jammer genoeg de verkeerde info van die club.
Ik vind het al een 'shift' dat "de meningen erover verdeeld zijn". In het buitenland komt de boodschap namelijk nog altijd niet binnen.
Ja wij zijn er hier in (beperkt)Nederland heel uniek in inderdaad.
Dat is waar maar ik vind het een gemiste kans dat er voor zo'n uitzending niet verder geïnformeerd wordt. Er zijn minstens vijf andere organisaties in Nederland die er toch een heel andere mening op nahouden.
We hebben er toch als vraagbaak een mail aan gewijd.
We hebben er toch als vraagbaak een mail aan gewijd.
https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/wone ... -wil-weten" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze kwam ik vandaag daarover tegen
Deze kwam ik vandaag daarover tegen
OMG....
Heb het ook gelezen..
Tja...typische Frettig Gestoord info. Jammer.
Ik denk al waar komt dit nou toch vandaan... Zeker toen ik dierenarts zag staan , maar FG verklaarde het ja.
Voor iedereen die gek is op otters moet even op YT zoeken op 'Otter life' Begin bij Day 1 en volg Captain Aty met zijn baasje die op reis zijn in Japan!
Dit is dag 359:
Dit is dag 359:
Ik wil ook een otter!
Maar even serieus, wat lijken die diertjes op een fret zeg.
Maar even serieus, wat lijken die diertjes op een fret zeg.
Hahaha, ja ik lijk ook veel op mijn tante
Maar otters zijn zoooo leuk Dat vocale vind ik ook erg schattig
Maar otters zijn zoooo leuk Dat vocale vind ik ook erg schattig