Ervaringen met Ziwipeak
Re: Ervaringen met Ziwipeak
Ja, maar wel een begin met een chagrijnige fret.
Go Nash!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ff doorbijten Nash
Hier krijgt Vlok 3 smaken: kip, rund en lam. Ze eet ze alke 3. Hert ga ik nog proberen. Elke avond krijgt ze nieuwe. De volgende avond is het ook op. Marco moet af en toe smiddags nog bij vullen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ja Trea, pups eten je de oren van het hoofd
Maar fijn dat ze het zo goed eet.
Maar fijn dat ze het zo goed eet.
Winterspekkies!!
Goed zeg!
Oeh, dat wordt een lekkere winter rolmops
Fijn dat ze het goed eet. Bij pups gaat dat makkelijk gelukkig.
Fijn dat ze het goed eet. Bij pups gaat dat makkelijk gelukkig.
Eerste zak kip is er bijna door dus mag ik weer nieuwe bestellen. Nu zit ik ook aan de hert te denken. Maar hoe goed wordt dat over het algemeen gegeten door de fretten. Rund en lam eet ze ook wel
Mijn ervaring is dat hert veruit de favoriet is, bij verschillende fretten. Het hoeft voor Vlokje niet zo te zijn natuurlijk.
Maar het is ook wel fors duurder zag ik.
Jazeker. Hier werd het ook minimaal gegeven daardoor en bleef het echte traktatie
Heb het net besteld. We gaan het zien of ze het gaat eten. Het is wel wat prijziger €21,95 maar alles voor onze hypertje
Hier ook de ervaring dat hert juist favoriet is. Mocht Eureka ingeslapen moeten worden heb ik ook nog 4 zakjes (alle smaken) in de vriezer voor Vlokje . Eureka was er nog lang niet door natuurlijk en krijgt momenteel met name alleen Waltham.
Vind het echt stom dat de hert veel duurder is, wil deze ook wel eens proberen, maar de brokjes eet ze hier niet zo heel veel en straks mot ze het niet.Ik ga de kip ook maar eens bestellen, dan heeft ze beef en kip. Het is een kippedametje dus die lust ze vast wel.
Waar koop je het dan voor 21,95? Daar waar ik nu weer een bestelling heb gedaan (Best Pedfoods) is het 26,55 en dat is toch bijna dubbel zo duur.
Ik heb voor Nash nu ook weer kip en ook lam gekocht. Ik ben benieuwd of hij het blieft.
Ik heb voor Nash nu ook weer kip en ook lam gekocht. Ik ben benieuwd of hij het blieft.
Bij van noord diervoeding
https://www.petfooddiscount.nl/product/ ... n-400-gram" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.petfooddiscount.nl/product/ ... n-400-gram" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank je wel, zal die even opslaan, voor het geval dat Nash het goed blijft eten, dan kan ik daar eens wat bestellen.
Hert is duurder omdat er veel minder herten zijn. Alle productie dieren lopen in vrijheid in Nieuw Zeeland. De meeste boeren hebben helemaal geen eens een stal. Vleesvee en schapen zijn low maintenance dieren die op allerlei landschap kunnen opgroeien en zie je ook overal. Herten hebben veel meer verzorging nodig en zijn afhankelijk van groen heuvelterrein en dagelijks toezicht; ze leven op (mega grote)farms. Dat maakt het product duurder. Misschien zijn er ook nog wel andere factoren die meespelen, maar dit is wat ik weet.