Moos
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Moos
Nou, voor de 2e keer in 2 weken vandaag weer een flinke confrontatie met Moos gehad, waarbij hij mij vandaag ongelofelijk hard in mijn vinger heeft gebeten
Hij had me vast en liet niet meer los, ik voelde zijn tanden tot op het bot.
Ik weet niet meer hoe ik hem los gekregen heb want het deed echt mega zeer en het bloedde als een rund.
Het was, net als de eerste keer dat dit gebeurde, omdat ik hem een speeltje wilde afpakken dat hij aan het kapotbijten was. Hij werd dus echt link daardoor. Man man, wat een scherpe tanden en een sterke kaken heeft hij

Ik weet niet meer hoe ik hem los gekregen heb want het deed echt mega zeer en het bloedde als een rund.
Het was, net als de eerste keer dat dit gebeurde, omdat ik hem een speeltje wilde afpakken dat hij aan het kapotbijten was. Hij werd dus echt link daardoor. Man man, wat een scherpe tanden en een sterke kaken heeft hij

Ai, dat ken ik ja, als ze zo venijnig met iets bezig zijn bijten ze ko-le-re hard
. Sterkte! Ik kwam na Eureka's pogingen echt met tranen in mijn ogen, adrenaline en bonzend hart weer uit de situatie
.

- yvonne
Ja ik weet dat hij het niet voor de lol doet.
Hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel en daarom heb ik ook de afspraak bij Hanneke gemaakt.
Ik moet er volgende keer ook beter op bedacht zijn dat hij link kan worden en hem afleiden voordat ik iets van hem afpak.
Maar helaas, Hanneke is ziek, dus nu heb ik pas volgende week dinsdagochtend een afspraak.
Hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel en daarom heb ik ook de afspraak bij Hanneke gemaakt.
Ik moet er volgende keer ook beter op bedacht zijn dat hij link kan worden en hem afleiden voordat ik iets van hem afpak.
Maar helaas, Hanneke is ziek, dus nu heb ik pas volgende week dinsdagochtend een afspraak.
Auwwie dat is niet fijn. Jammer dat de afspraak verschoven is.
Als zoiets nou gebeurt, moet je dan nog zoiets als een tetanusprik halen? Of kan zoiets geen kwaad.
Mijn man moet het nog steeds ontgelden en ze hangt geregeld aan zijn voeten, tot bloedens toe..
Als zoiets nou gebeurt, moet je dan nog zoiets als een tetanusprik halen? Of kan zoiets geen kwaad.
Mijn man moet het nog steeds ontgelden en ze hangt geregeld aan zijn voeten, tot bloedens toe..

Ik vind het trouwens wel uitmaken of je fret veel bacterien in de bek heeft of niet (prooi eten was natuurlijk anders dan nu brokjes), en of ze echt tot op het bot kunnen doorbijten of dat het krasjes zijn. Krasjes op steriele voeding zou ik hem niet voor halen. Een doorbijt of bij prooivoeding wel.
- yvonne
Ik ben ook niet zo’n hardloper voor een tetanus prik hoor, maar ik let wel altijd goed op dat het niet gaat ontsteken.
Goed uitspoelen onder de kraan, desinfectans erop en goed in de gaten houden.
Bij twijfel kun je altijd de huisarts om advies vragen, maar bij kleine wondjes is het niet nodig.
Gelukkig heelt het goed bij mij en het doet ook geen pijn meer. Dus komt wel goed.
Goed uitspoelen onder de kraan, desinfectans erop en goed in de gaten houden.
Bij twijfel kun je altijd de huisarts om advies vragen, maar bij kleine wondjes is het niet nodig.
Gelukkig heelt het goed bij mij en het doet ook geen pijn meer. Dus komt wel goed.
- yvonne
De afspraak met Hanneke kan opnieuw niet doorgaan omdat ze nog steeds ziek is.
We gaan dus maar even door op de huidige medicatie, op dit moment is hij weer redelijk stabiel.
Hij vreet de oren van mijn kop en is lekker winterspekkies aan het kweken, zijn vacht is ook heerlijk fluffy
Vandaag op de weegschaal woog hij 1395 gram
Ik wilde er een foto bij zetten maar die komt steeds op zijn kop in beeld
We gaan dus maar even door op de huidige medicatie, op dit moment is hij weer redelijk stabiel.
Hij vreet de oren van mijn kop en is lekker winterspekkies aan het kweken, zijn vacht is ook heerlijk fluffy
Vandaag op de weegschaal woog hij 1395 gram
Ik wilde er een foto bij zetten maar die komt steeds op zijn kop in beeld