Uitleg foto's plaatsen
Re: Uitleg foto's plaatsen
Hahaha, nou ja, als het uiteindelijk maar lukt.
Apart.
Ik loop vandaag ook tegen een probleempje aan met het plaatsen van foto’s. Ook op de ipad.
Ik kan maar een foto in een bericht plaatsen. Wil ik erna nog een foto invoegen, dan wordt er aangegeven dat er geen foto bestanden zijn
Ik moet eerst de ipad resetten, dan kan ik weer een foto opzoeken uit mijn bestanden.
Ik loop vandaag ook tegen een probleempje aan met het plaatsen van foto’s. Ook op de ipad.
Ik kan maar een foto in een bericht plaatsen. Wil ik erna nog een foto invoegen, dan wordt er aangegeven dat er geen foto bestanden zijn
Ik moet eerst de ipad resetten, dan kan ik weer een foto opzoeken uit mijn bestanden.
Je telefoon doet dat. Althans, die plaatst ze voor jou goed in beeld, maar zodra je ze op de pc zet krijg je het 'rauwe' bestand. Als je ze op de pc allemaal even recht draait (ook als je hem al recht in beeld ziet net als op je mobiel) voor je ze hier upload weet je zeker dat ook de pc hem 'goed recht' heeft opgeslagen.
Op Marktplaats ea websites waar je foto's upload zul je dit ook hebben.
Op Marktplaats ea websites waar je foto's upload zul je dit ook hebben.
Dan heeft je mobiel of ipad toegang tot 1 foto (geselecteerde foto's) in je album en moet je de app even toegang tegen tot alle foto's.Karen schreef:Apart.
Hoe kan ik het forum dan toegang geven tot alle foto’s ? Op mijn ipad kan ik niet terugvinden hoe ik daar toegang tot kan verlenen, wel voor aparte apps, zoals facebook en what’s app.
Waarschijnlijk de browser app die dan toegang nodig heeft, want je bekijkt het forum in de browser neem ik aan.
Ja, maar daar is geen optie om toestemming te geven
Ik ga wel even contact met apple zoeken
Vreemd, dat was zo even een snelle optie die ik kende in ieder geval.
Ik weet haast zeker dat Apple je hierbij niet kan helpen want de beperking zit hem in de forum software die niet goed met tablets om kan gaan. Maar nooit geschoten is altijd misKaren schreef:Ja, maar daar is geen optie om toestemming te geven