Waltham productie gestopt (?)
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Waltham productie gestopt (?)
Goed bezig Marjan
Nou gelukkig maar. Zou fijn zijn als ik een voorraadje kan inslaan
heb je er nog antwoord op de vraag gehad?
Nee, helemaal niet. Misschien dat zij ook hierover nog moeten informeren bij de leverancier.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik heb vorige week mijn bestelling binnen gekregen, 100 losse zakjes in een doos
Maar allemaal met houdbaarheidsdatum augustus 2022.
Maar allemaal met houdbaarheidsdatum augustus 2022.
Oh wat apart.
Maar toch wel weer een iets latere datum in ieder geval.
Maar toch wel weer een iets latere datum in ieder geval.
Wow, dat is niet echt praktisch. Op mijn dozen stond ook "10" gestift alsof ze het geteld hadden steeds.
Oh en... ik zag dat de prijs al van 21,50 naar 24 is gezet toen ik het gister aan de nieuwe eigenaar van Fali door gaf.
Oh en... ik zag dat de prijs al van 21,50 naar 24 is gezet toen ik het gister aan de nieuwe eigenaar van Fali door gaf.
Oh, nog even cashen nu de vraag hoog is?
Ik geloof dat dat het antwoord op Marjans e-mail indirect is geworden
Sjonge.....
Heb net nog 4 dozen besteld via de duitse medpets voor nog geen €21 per doos
Goede tip!
Oh echt?
Dank voor de tip!
Dank voor de tip!
En wat was daar de houdbaarheidsdatum van Trea? Dat is wel handig voor wanneer men voor een langere periode wil gaan inslaan.
De laatste bestelling die ik heb gedaan een paar weken geleden was van augustus 2022.
De laatste bestelling die ik heb gedaan een paar weken geleden was van augustus 2022.
Daar heb ik verder niet naar gevraagd/ gekeken. Als ik het binnen heb laat ik het weten
Waltham laat op zich wachten. Kreeg gisteren een mail dat het niet op voorraad is. Dus ik wacht geduldig af
Oeps, mag hopen dat het nog wel komt dan.
Ik heb voor de zekerheid ook nog maar 3 dozen besteld bij Vechtdal. Is er al iets bekend over een vervanger? En heeft iemand daar al ervaring mee?
Dat is er, ook van Royal Canin, alleen is dat zo duur dat het eigenlijk alleen geschikt is om je fret een korte periode te geven, bijvoorbeeld na een operatie of een ziekteperiode. Niet om dagelijks te voeren of je moet geld teveel hebben:
Marjan schreef:Maar bij Royal Canin draait het alleen maar om de centen want ze beweren gewoon doodleuk dat ze nu eenmaal een veel beter middel op de markt hebben gebracht met hun liquid recovery. En ze verzwijgen daarbij maar even voor het gemak dat het alleen 10 keer zo duur is. Alsof waltham een goedkope grap is wanneer je fret daar volledig op leeft.
Ik heb nog 9 dozen staan, ik weet nog niet of ik ze ga verkopen, daar twijfel ik nog over..
Volgens mij is de vervanger de dure variant de RC liquid versie, kost ongeveer 28 euro voor 3 flesjes van 200ml..
Volgens mij is de vervanger de dure variant de RC liquid versie, kost ongeveer 28 euro voor 3 flesjes van 200ml..