Fretten kunst
Re: Fretten kunst
Zaagselactiviteit
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat een giller....ze proberen vast te luisteren of hij een klotsende kop heeft
het kan aan mij liggen maar volgens mij kunnen ze zo alleen geluiden van de vinger opvangen en niet van het hoofdje
ze zullen het wel een coole hoed gevonden hebben
ze zullen het wel een coole hoed gevonden hebben
Hahaha...ja die blijft fantastisch
Ik vind dat deze twee afbeeldingen hier ook wel thuis horen, dit zijn onze fretten Finn en Ahron en die heeft Stefanie voor ons gemaakt :
Mooie werkjes weer van haar!
Prachtig
Wauw mooie dingen komen er hier voorbij..vele links werken helaas niet meer en een hoop afbeeldingen zie ik niet meer, maar de site van Etsy.nl is echt leuk. Echt al hele leuke hebbedingetjes gezien wordt er echt hebberig van...
@marjan, ik wist niet dat jij ook goed kon tekenen. Ik kon helaas de afbeelding niet meer zien, mischien heb je die nog? Ben wel erg nieuwsgierig.
@marjan, ik wist niet dat jij ook goed kon tekenen. Ik kon helaas de afbeelding niet meer zien, mischien heb je die nog? Ben wel erg nieuwsgierig.
Welke afbeelding bedoel je dan die weg is? Ik heb vroeger nog wel eens wat geschilderd maar daar kom ik op de een of andere manier niet meer aan toe. Hier staan daar volgens mij geen afbeeldingen van maar je bent bij de Frettenkliniek geweest en daar hangen vier schilderijen van mij.
Er zijn inderdaad al erg veel afbeeldingen verdwenen helaas.
Er zijn inderdaad al erg veel afbeeldingen verdwenen helaas.
Het was meer deze opmerking en dat mayke zei, dat dit jouw eigen schilderij was..maar mischien haal ik dingen door elkaar en heb jij deze niet gemaakt. Want deze afbeelding kon ik dus niet zien..Marjan schreef:En dan zet ik dit schilderijtje hier ook maar even neer, ik kwam deze afbeelding per toeval tegen op het internet en het blijkt onze fret Chewy te zijn. Ik heb de kunstenares benaderd en het doekje nu ook van haar gekocht:
Maar die schilderijen bij de frettenkliniek heb ik zeker gezien..vind ze echt super mooi
Schilderen vind ik zelf wat lastiger, ik ben beter met het potlood
Ah die, dat was een fretje van ons maar door een ander geschilderd en die heb ik uiteindelijk gekocht en die hangt hier aan de wand.
Ahh wauw die is ook echt prachtig zeg
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Allemaal Stefanie werkjes!
in deze foto beiden van Stefanie:
in deze foto beiden van Stefanie:
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer: