Reacties
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Reacties
Mooie opbrengst weer
Gerweldig die getekende fretten van Eliesja, daar kan Remco toch niks op tegen hebben dat ik weer een fret heb......
Ze zijn super !!
Ze zijn super !!
Weet even niet waar ik dit moet plaatsen, maar het zijn vast berichten over de veiling..
Ik heb 3 privé berichten gekregen die ik niet kan lezen..ik krijg deze melding
Er worden 3 privéberichten achtergehouden omdat de map vol is.
Geef alle ingehouden berichten vrij… Ze zullen in de opgegeven map worden gesorteerd zodra er voldoende ruimte beschikbaar is.
Nu heb ik al wat berichten verwijderd en heb dus ruimte, maar kan ze nog steeds niet lezen/zien?? Hoe lang duurt zoiets? Of moet ik nog iets anders doen? Help
Ik heb 3 privé berichten gekregen die ik niet kan lezen..ik krijg deze melding
Er worden 3 privéberichten achtergehouden omdat de map vol is.
Geef alle ingehouden berichten vrij… Ze zullen in de opgegeven map worden gesorteerd zodra er voldoende ruimte beschikbaar is.
Nu heb ik al wat berichten verwijderd en heb dus ruimte, maar kan ze nog steeds niet lezen/zien?? Hoe lang duurt zoiets? Of moet ik nog iets anders doen? Help
Waarschijnlijk moet je wat in je instellingen wijzigen; ga naar privéberichten, naar opties (links onderaan) en dan naar "als de map vol is" moet je kiezen voor "verwijder oudste berichten"
Die berichten ben je dan wel kwijt dus mocht je bepaalde pb's willen bewaren kun je daar beter een mapje voor aanmaken.
Die berichten ben je dan wel kwijt dus mocht je bepaalde pb's willen bewaren kun je daar beter een mapje voor aanmaken.
Als je eenmaal berichten verwijderd hebt, moet je nog even op die melding klikken om ze vrij te geven, dat staat er dan ook bij (klik hier om de berichten vrij te geven oid).
Ik ga even kijken of het lukt, snap er niks van namelijk hij geeft aan dat de map 70% vol is..
Zie dat niet staan Marjan er staat bij mij dit onderin:
Snap er niks van, weet even niet hoe ik dit goed krijg.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
je moet ook je verzonden berichten even legen meis... denk ik
Niet helemaal onderin maar in het linker kader, dus onder Postvak UIT en Verzonden berichten zie je Opties:
En je moet ook inderdaad de berichten dan vrijgeven zoals Mette zegt, hier staat het probleem ook al een keer beschreven: viewtopic.php?p=62866#p62866" onclick="window.open(this.href);return false;
En je moet ook inderdaad de berichten dan vrijgeven zoals Mette zegt, hier staat het probleem ook al een keer beschreven: viewtopic.php?p=62866#p62866" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga dat andere topic even lezen..ik voel me echt zo dom, maar snap er gewoon echt nog steeds geen bal van..
Gelukkig is het je toch nog gelukt, weliswaar met grof geweld maar wie boeit dat nou.
Precies, we kunnen weer verder
Lieve mensen, zouden jullie wanneer je een bod hebt gedaan op een veilingstuk, zelf in de gaten willen houden wanneer de desbetreffende veiling sluit en of je toevallig het hoogste bod hebt gedaan? Uiteraard krijg je ook gelijk een pb maar het blijkt dat die vaak niet (gelijk) wordt gelezen.
Het bijhouden en regelen van de veiling is best tijdrovend en het is allemaal vrijwilligerswerk dus het is vervelend wanneer we mensen achter hun broek moeten aanzitten met betrekking tot de betaling.
De forumveiling regels zijn hierbij ook gelijk uitgebreid met het volgende en gaat vanaf vandaag in:
Wanneer de betaling van het veilingstuk niet binnen 7 dagen ontvangen is, wordt de bewuste veiling weer open gesteld of het op één na hoogste bod wordt geaccepteerd
Wil je voor alle duidelijkheid nog even alle veilingregels doornemen kan dat hier
Het bijhouden en regelen van de veiling is best tijdrovend en het is allemaal vrijwilligerswerk dus het is vervelend wanneer we mensen achter hun broek moeten aanzitten met betrekking tot de betaling.
De forumveiling regels zijn hierbij ook gelijk uitgebreid met het volgende en gaat vanaf vandaag in:
Wanneer de betaling van het veilingstuk niet binnen 7 dagen ontvangen is, wordt de bewuste veiling weer open gesteld of het op één na hoogste bod wordt geaccepteerd
Wil je voor alle duidelijkheid nog even alle veilingregels doornemen kan dat hier
Hier een foto van de veilingprijs eigen fret op hout... vind het wel leuk om toch nog het eindresultaat met jullie te delen.
@antje..ik heb mijn best gedaan...de foto’s die je mij hebt gemaild waren helaas niet helemaal goed. Ik moest een foto hebben van de zijkant, maar door een beetje puzzelen en eigen inzicht is dit het resultaat. Ik hoop dat je er blij mee bent.