Zelf een fret leren tekenen?
Re: Zelf een fret leren tekenen?
Misschien wel leuk voor in de veiling.
Jaaa ik vind het een top idee, alles voor een goed doel. Hoe lang gaat zo’n veiling door? Heb natuurlijk wel beetje tijd nodig om ze te maken...
Deze gaat voorlopig nog wel even door hoor. Zolang het een succes is zeker.
Ik zal eens kijken hoeveel ik er hier en daar kan vinden en ook of ik een paar geschikte foto's voor je kan vinden zodat je ook een Sandy of een albino zou kunnen maken.
Ik zal eens kijken hoeveel ik er hier en daar kan vinden en ook of ik een paar geschikte foto's voor je kan vinden zodat je ook een Sandy of een albino zou kunnen maken.
Top dat klinkt goed
Heb gelijk een grote doos potloden besteld, waar ook wit in zit..
Nu zit ik eraan te denken om STABILO CarbOthello - Kalkpastel Kleurpotloden te kopen en wat je daarmee kan is echt bizar mooi. Je zou eens moeten googlen en kijken wat je ermee kan, is gewoon net echt...maar daar moet ik nog wel flink mee oefenen, want ik denk dat je toch wel heeeeeeel goed moet kunnen tekenen.
Dat kan jij
Precies!
Dat wordt vast en zeker weer heel mooi
Enne....ik hou van pastelkrijt. Vroeger (toen ik ook heel veel tekende/schilderde) gebruikte ik het vaak. Ga je vast plezier van krijgen!
Enne....ik hou van pastelkrijt. Vroeger (toen ik ook heel veel tekende/schilderde) gebruikte ik het vaak. Ga je vast plezier van krijgen!
Ik ken het niet! Maar het klinkt als een verrijking voor jouw kunsten, zeker doen!
Ahh lief dank jullie wel.
Ik ken het zelf niet kalkpastel, dus ben erg benieuwd hoe het werkt.
Ik ken het zelf niet kalkpastel, dus ben erg benieuwd hoe het werkt.
Gewoon proberen, je bent creatief genoeg.
Ik heb ze voor mijn verjaardag gevraagd, dus moet nog even geduld hebben. Zijn niet goedkoop die potloden.
Ik ben nu al benieuwd naar je creaties.
Nou ik ook