Hij zit erin, goed opgelet op dat hij er ook echt goed in zit, ik hem kan voelen, etc. Wel belangrijk als ik niet naar Hanneke ga

. "Je weet vast al dat hij een half jaar werkt". "Nee mevrouw 2 jaar". Oh aha.. Zucht... Ik heb de plaatselijke dierenarts, en haar stagiaire die overigens nog nooit een fret in het echt gezien had, er ook weer eens wat bijgeleerd

(en de stagiaire nog kort verteld dat dit wel een heel klein mannetje was voor een normale fret).
Eureka heeft helaas een dipje gisteren en vandaag. Ze heeft gisteren haar eten na de medicatie niet aangeraakt. Sochtends liet ze een bodempje staan, savonds bijna alles. Vanochtend moest ik helaas met zachte dwang het spuitje met de omeprazole geven zo misselijk was ze. Ze heeft 4 dagen de stevige Giardia medicatie gehad over het weekend na Hanneke, en krijgt nu al 4 dagen normale meds (synulox, meto, omeprazole). Nog een dag of 3 tot de weekkuur Giardia begint met een ietwat milde variant meds maar nog steeds niet fijn voor de maag. Ik hoop dat ze tegen die tijd wat bijgetrokken is, anders moet ik Hanneke berichten. Maar even zo goed mogelijk proberen te beoordelen zo vlak voor het weekend, want dat komt weer niet handig uit mbt contact met Hanneke zo.
Ik hoop echt vurig dat ik haar nog een stuk beter kan krijgen. Ik zat vandaag in mijn berichtengeschiedenis terug te lezen en lees veel herkenning in de berichten die ik over mijn geredde Shishito schreef. Zo misselijk dat ze de medicatie niet goed wilde..., steeds bozer en meer bijten (hoewel Eureka niet boos is, maar het bijten lijkt op hoe Shito daarmee begon). Ik duim maar dat dit niet op dezelfde manier eindigt

.