zal eens kijken of ik ergens zo’n grafiekje kan maken, heb geen pc staan alleen ipad of telefoon. Anders teken ik m zelf.
 zal eens kijken of ik ergens zo’n grafiekje kan maken, heb geen pc staan alleen ipad of telefoon. Anders teken ik m zelf.@yvonne, gelukkig kan ze daar niet bij, die staat bij ons op zolder (slaapkamer) en daar mag ze niet komen.
Het kreng had me vanmorgen weer goed te pakken in mijn arm
 …ben toch blij dat ik van de week een tetanus prik heb gehaald. Gewoon voor de zekerheid, kan ik weer 10 jaar mee.
 …ben toch blij dat ik van de week een tetanus prik heb gehaald. Gewoon voor de zekerheid, kan ik weer 10 jaar mee.  
 Brokjes eet ze nog steeds niet, dus vanmorgen maar weer 2 rollen eten gehaald. Van de week maar voorraadje ziwi blik inslaan. Gisteren de kip gegeven, maar die heeft ze niet helemaal op. Morgen es kijken of ze de hert wat vind.

Je ziet alleen wat je wil zien Kick, waar het
 Je ziet alleen wat je wil zien Kick, waar het   vol van is.
 vol van is. het is in ieder geval geen fret wat erin drijft,
 het is in ieder geval geen fret wat erin drijft,   het is een prutje van kippenpoten, kippenhartjes, 1 klein kippenlevertje, zalmmoot en een speklap en een geklutst ei erdoorheen geroerd..
 het is een prutje van kippenpoten, kippenhartjes, 1 klein kippenlevertje, zalmmoot en een speklap en een geklutst ei erdoorheen geroerd..

, want haar brokjes eet ze ook te weinig. Ze heeft al wel een voorkeur voor de ziwi alleen, dus de pon (power of nature) heb ik nu ook weg gelaten. Dus nu krijgt ze alleen nog maar ziwi brokjes.
 , want haar brokjes eet ze ook te weinig. Ze heeft al wel een voorkeur voor de ziwi alleen, dus de pon (power of nature) heb ik nu ook weg gelaten. Dus nu krijgt ze alleen nog maar ziwi brokjes. 

Ik heb dat vroeger nog wel eens gezien bij een fret tijdens het wassen. dat was nog in de tijd dat ik dat regelmatig deed, vooral wanneer ze vlooien hadden door de kat en hond die we toen hadden. Ik weet niet meer welke maar er was er eentje die dan standaard in de wasbak in het water poepte.
   Ik heb dat vroeger nog wel eens gezien bij een fret tijdens het wassen. dat was nog in de tijd dat ik dat regelmatig deed, vooral wanneer ze vlooien hadden door de kat en hond die we toen hadden. Ik weet niet meer welke maar er was er eentje die dan standaard in de wasbak in het water poepte.