Goliath
Re: Goliath
Klopt; we gaan hem zeker missen. Maar hij hoort natuurlijk lekker thuis bij Mayke te zijn en we hopen allemaal dat het steeds een stukje beter gaat met Mayke zodat Gool weer naar huis kan. Maar we overhaasten niks!
Hij is een heerlijk ventje maar inderdaad, hij hoort gewoon lekker in zijn eigen huisje thuis uiteindelijk. We genieten van zijn aanwezigheid maar het is natuurlijk puur uit noodzaak geboren.
Hij is hier echt fret aan huis hoor inmiddels maar ik weet zeker dat hij ook weer heel blij zal zijn in zijn eigen fretten huis en tuin.
Hij is hier echt fret aan huis hoor inmiddels maar ik weet zeker dat hij ook weer heel blij zal zijn in zijn eigen fretten huis en tuin.

Gool gaat vandaag naar huis. Mayke is onderweg en we gaan hem enorm missen. Maar hij hoort thuis te zijn bij Mayke want ze mist hem erg dus het is goed zo 

En sterkte Marjan en Kick met het missen, maar jullie krijgen hem vast wel weer een keer te zien.

Ja hoor, we gaan hem gewoon weer eens bezoeken.
Maar we gaan hem zeker missen, hij voelt gewoon als een eigen fret inmiddels. Maar uiteraard hoort hij gewoon lekker bij Mayke thuis. 

Wel thuis, Goliath
Je laat gebroken harten achter, het is een grote hartendief, die vent.

Dat is hij zeker.
Maar Mayke gaat vast wel weer eens met vakantie en dan is hij hier weer meer dan welkom. 

Heerlijk hoor Mayke, dat Gool weer naar huis kan.
Tuurlijk gaan jullie hem missen Kick en Marjan...het is zo'n lieverd
het is ook super lief van jullie dat hij altijd bij jullie terecht kan!
Tuurlijk gaan jullie hem missen Kick en Marjan...het is zo'n lieverd

Toppie dat Goliath weer terug bij Mayke is. 

Zeker weten, ze had hem echt vreselijk gemist.
Zal Mayke heel fijn vinden, die heeft Gool echt gemist denk ik. En jullie zullen hem vast missen Marjan en Kick, maar hij komt vast snel weer bij jullie. 

Nou eh... Dat hopen we niet natuurlijk
Niet om Gool maar het zou dan betekenen dat er weer iets met Mayke is en dat willen we uiteraard niet.

Misschien gewoon een flitsbezoekje aan de frettenboot, om te spelen met zijn dopje terwijl jullie met Mayke koffie leuten 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fijn dat Gool weer thuis is en hij komt vast wel weer eens logeren als Mayke op vakantie gaat 

Dat is altijd goed natuurlijk.Amaris schreef:Misschien gewoon een flitsbezoekje aan de frettenboot, om te spelen met zijn dopje terwijl jullie met Mayke koffie leuten

Haha, dank voor alle berichtjes, ik ben helemaal in mijn nopjes dat Goliath weer thuis is.
Uiteraard ben ik Kick en Marjan heel erg dankbaar dat ze zo lang voor mijn ventje gezorgd hebben, het werd steeds langer..... Gool ziet er erg goed uit, heeft een mooi lijntje gekregen en eet zonder pardon zijn brokkenbrij !
Heerlijk gewoon !
Vanmiddag zijn we hier de tuin in geweest, en Goliath vond het heerlijk om door de bladeren te stampen.
Hij is weer helemaal terug van weggeweest, nu hopen dat het zo blijft en hij weer niet terug moet. Dus ik doe rustig aan, want vorige week was het weer raak, ik ben er wel een beetje klaar mee met operaties en ziek zijn.
Nu weer alle aandacht voor Gooltje !!!
Uiteraard ben ik Kick en Marjan heel erg dankbaar dat ze zo lang voor mijn ventje gezorgd hebben, het werd steeds langer..... Gool ziet er erg goed uit, heeft een mooi lijntje gekregen en eet zonder pardon zijn brokkenbrij !
Heerlijk gewoon !
Vanmiddag zijn we hier de tuin in geweest, en Goliath vond het heerlijk om door de bladeren te stampen.
Hij is weer helemaal terug van weggeweest, nu hopen dat het zo blijft en hij weer niet terug moet. Dus ik doe rustig aan, want vorige week was het weer raak, ik ben er wel een beetje klaar mee met operaties en ziek zijn.
Nu weer alle aandacht voor Gooltje !!!

Oh wat lekker! Wou dat ik de tijd had om dit bij daglicht met ze te doen momenteel. Werk neemt veelte veel tijd in 

Hij heeft er wel lol in 

Kijk dat lopen met zijn super stoere tuig! Heerlijk ding 

Super zoals hij weer geniet van zijn eigen tuin!